Wpis z mikrobloga

@Fiszermen: Tylko taki za 3k to będzie wymagał na start tyle samo, żeby w ogóle jeździł, nie mówiąc o tym, że Galant bez rdzy jest jak uczciwy polityk czy studentka-dziewica ( ͡º ͜ʖ͡º) Ale fakt, auto piękne, razem z Peugeotem 406 najładniejszy sedan z tamtych lat wg mnie, oba wyglądają naprawdę ładnie i świeżo do dzisiaj (choć mogę nie być obiektywny, gdyż jedno z tych
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Fiszermen: Tylko taki za 3k to będzie wymagał na start tyle samo, żeby w ogóle jeździł, nie mówiąc o tym, że Galant bez rdzy jest jak uczciwy polityk czy studentka-dziewica ( ͡º ͜ʖ͡º) Ale fakt, auto piękne, razem z Peugeotem 406 najładniejszy sedan z tamtych lat wg mnie, oba wyglądają naprawdę ładnie i świeżo do dzisiaj (choć mogę nie być obiektywny, gdyż jedno z tych
  • Odpowiedz
@majkel_bialkov: Mechanicznie - całkiem spoko. W sumie musiałem +- tysiaka na start włożyć (klocki+tarcze+płyny+filtry i pierdoły w stylu strzaskanego lusterka czy przepalone żarówki, które swoją drogą padają często xd). Wizualnie trochę gorzej, sporo rys, zadrapań, parę wgniotek czy zaprawek no i rdza już pomalutku progi atakuje. Ale i tak jestem zadowolony, oby mi służył jak najdłużej. A na 406 "zachorowałem" w sumie 2 lata temu, jak kumpel polował na 406
  • Odpowiedz
@Fiszermen: Galanta można dorwać za 2 tysie, a można i kupić za 15 ¯\_(ツ)_/¯ Wszystko zależy od stanu. Jednak jeżeli ktoś potrzebuje zwyczajny dupowóz, z przyzwoitym wyposażeniem i silnikiem (2.5 V6), normalnymi alusami 17' i bez rdzy to w granicy 6/8k można sie zmieścić :) I warto patrzeć na stan skrzyni biegów (Manual, lubią łożyska huczeć po jakimś czasie)
  • Odpowiedz