Wpis z mikrobloga

Co z samochodem z dużą mocą (>200 KM)


@n_____S:

Letnie plus zimowe. Ale w miarę porządne. Mam dwa komplety Dunlopów naclato Pilot Sport na zimę Winter Sport. I czuć, że zimowe gorzej sobie radzą poza śniegiem ale i tak lepiej niż jakieś wielosezonówki z chyba Klebera, które miałem w poprzednim aucie jako zimowe.
  • Odpowiedz
@n_____S: Mam takie jak na zdjęciu w swoim samochodzie i są bardzo dobre. Na suchym są ciche, samochód dobrze trzyma się drogi, podobnie zresztą na mokrej drodze, a na śniegu zachowują się jak zimowe. Polecam każdemu
  • Odpowiedz
@Karol4722 ja też te same choć to ich ostatnia zima i na nowy sezon już czekają seasonproof, ciekaw jestem jak to z nimi będzie bo mają bardziej letni charakter niż weatherproof, miałeś do czynienia z nimi może?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@n_____S: na lato Michelin Primacy 4, na zimę Nokian WR-D4 i nikt mi nie wmówi, że któraś wielosezonówka sprawdzi się lepiej.
  • Odpowiedz
Niestety nie kupiłbym ich drugi raz ze względu na to że są znacznie głośniejsze od jakichkolwiek opon które kiedykolwiek miałem, a na deszczu wydają taki świszczący dźwięk (i to nie kwestia mojego kompletu, wszyscy tak mają). Szkoda :(


@outkay: A no wlasnie, ostatnio wrzucilem na przednia os kleberki w ramach rotacji i dziwilem sie co mi tak swiszczy na mokrej. Wczesniej na przedzie byly imperiale all seasony i tego nie
  • Odpowiedz
@r5678: kiedyś ktoś z rodziny miał kolizje, właśnie przez to że miał zimówki w upalne lato. Przy mocno nagrzanym asfalcie zimówka zachowuje się tragicznie, także nie wprowadzaj ludzi w błąd.
  • Odpowiedz