Wpis z mikrobloga

@n_____S: opony wielosezonowe lepiej trzymaja na mokrym i blocie niz zimowe

Zimowe trzymaja dobrze tylko na sniegu, bo do tego jest przystosowany bieznik

No chyba ze faktycznie mieszkasz w gorach i faktycznie jezdzisz po sniegu a nie wodzie i blocie

A do tego zimowe sa bardzo malo odporne na aquaplanning, a zima to glownie mamy kaluze i bloto a nie snieg
  • Odpowiedz
@n_____S: wielosezony z letnim bieznikiem bedac konkretnym, bo gowno typu debica navigator z klockami ma na przyklad mocno zimowy bieznik, ale to raczej nie ma co rozmawiac o smietniku cenowym, bo to i tak nie trzyma w zadnych warunkach
  • Odpowiedz
@n_____S: troche gorzej, ale na pewno nie zle

w kazdym razie duuuzo lepiej niz wielosezonowy z zimowym bieznikiem, bo to w ogole sie nie trzyma szczegolnie jak jest cieplo i popada
  • Odpowiedz
@Norskee: czyli do samochodu z małą mocą opłaca się kupić wielosezony-letnie zamiast dwóch kompletów ( ͡º ͜ʖ͡º). Co z samochodem z dużą mocą (>200 KM)? Letnie + wielosezony-letnie?
  • Odpowiedz
@paki82: nie wiem ile robisz kilometrow, ale opona wytrzymuje zwykle kolo 50-60k
Masz 2 kompletny to masz ~~100k km do przejechania

Zeby sie nie okazalo, ze opony ci sie szybko nie niszcza, ale juz jezdzisz na oponach ze starej stawardnialej gumy, ale maja bieznik przeciez to dobre sa( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lepiej zuzyc opone w czasie kiedy jest w dobrym stanie niz miec bieznik kiedy guma juz
  • Odpowiedz
@perun79: nie no na sniegu trzyma wzglednie bo ma typowo klockowy bieznik na snieg
Ale na tym sie konczy( ͡° ͜ʖ ͡°) Zahamuj tym awaryjnie na kaluzy w okolicy 0 to gacie do wymiany
  • Odpowiedz
@paki82: wielosezon nadaje się tylko do tego (patrz obrazek)

Latem, to zimówka klasy premium i to mająca wiele lat jest bezpieczniejsza niż wielosezon w deszczu.
Wielosezon w deszczu zachowuje się tak samo jak opona letnia na lodzie. Byla jaka sytuacja wymagająca nieprzewidzianego hamowania i jest kolizja bo w ogóle nie hamuje tylko auto jedzie do przodu. Zakręty, auto jedzie prosto. Ruszanie to w deszczu w miejście z pod świateł to trzeba
r5678 - @paki82: wielosezon nadaje się tylko do tego (patrz obrazek)

Latem, to zim...

źródło: comment_1610447724K9RoYcxWXO1cHnClly7w4l.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Latem, to zimówka klasy premium i to mająca wiele lat jest bezpieczniejsza niż wielosezon w deszczu.


@r5678: zdecydowanie nie, chyba ze mowisz o wielosezonie z zimowym bieznikiem jak gowniany navigator, ale to juz omowilismy
  • Odpowiedz