Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 36
Pierwsze podejście do Alpe du Zwift ( ͡ ͜ʖ ͡) Wynik słabiutki ale jeżdżę na Zwift'cie od trzech miesięcy dopiero, dwa - trzy razy w tygodniu.

Z jednej strony wynik słaby, z drugiej - jak na kogoś bez tarczycy, z astmą i nadwagą - myślę, że akceptowalny.

#zwift #adz #alpeduzwift #rower #szosa #sport
PanBulibu - Pierwsze podejście do Alpe du Zwift (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Wynik słabiutki ale jeżd...

źródło: comment_1610132234WfuBlBkYUI3bRuOZcQxNKd.jpg

Pobierz
  • 20
Wynik słabiutki ale jeżdżę na Zwift'cie od trzech miesięcy dopiero


@PanBulibu: A co to ma do rzeczy tak naprawdę? Bo jestem ciekawy, często ktoś wrzucając wynik to dopisuje.

Z jednej strony wynik słaby, z drugiej - jak na kogoś bez tarczycy, z astmą i nadwagą - myślę, że akceptowalny.


I bez formy. Kręcić to my, nie nas ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Aaaa, czekaj, ja Ciebie kojarzę.
TO
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@Wyrewolwerowanyrewolwer: i....? Przy tym co napisałem zbudowanie sensownej formy graniczy z cudem bo powinienem jeździć o wiele mniej i wiele rzadziej. To co na przykład ty budujesz pół roku - ja osiągnę (może w ogóle) po paru latach.

Tak - przy swoich przeciwnościach cieszę się z takich drobiazgów ale złośliwe dogadywanie popycha mnie bardziej ku zasileniu szeregów spaślaków na kanapach, z butelką piwa i paczką chipsów. W sumie czemu nie -
@PanBulibu: @Wyrewolwerowanyrewolwer:

O co się sprzeczacie i po co? Ktoś coś robi jest z tego dumny, co innym do tego? Widać że lekko nie było (subiektywnie) tętno 171 bpm to już jest trochę wysiłek.
Ile watów miałeś średnio?
Ja się cieszę jak po miesiącu treningów mam plus 5W, po ostatnim spadku formy mam takie wzrosty od 4-5 miesięcy. Razem 20-25W
@i-marszi: Ja tu się nie sprzeczam o nic, po prostu przypomniało mi się że ten user to właśnie ten który najpierw wystawia się na krytykę, a potem jak dostaje feedback to się obraża i kasuje wpisy.