Wpis z mikrobloga

@snieznykoczkodan: Gdzie niby Robert się żegna? Dalej jest konkurencyjny co pokazał odstającym autem w DTM, czy podczas startów w rajdach. Natomiast ciągle pozostaje w F1 co wymaga czasu i pewnego zaangażowania jednocześnie ze względu na okoliczności nie wiadomo czy będzie zainteresowany DTM, gdyby nie downgrade to pewnie byśmy go dalej widzieli w tej serii. Co do Daytony to bardzo dobrze, pamiętam jak z ekscytacją wypowiadał się o wyścigach długodystansowych podczas jednego
@Gentleman_Adrian: nie chcę być złośliwy ale jego kariera jako sportowca na najwyższym światowym poziomie jest martwa od wielu lat. Starty jako paydriver w umierającej serii wyścigowej to nie jest coś, co przynosi chlubę kierowcy jego dawniejszego kalibru. Umówmy się, że raczej nie jest rozchwytywany. Żaden liczący się zespół w żadnej serii nie myśli jak tu podpisać kontrakt z Kubicą.
@snieznykoczkodan: No ale z czego to właściwie wynika? Jesteś w stanie stwierdzić że to wina jego aktualnych umiejętności czy może błędnych decyzji? Czy same występy w Formule 1 nie są najwyższym światowym poziomem? Przecież jego tempo nie odstawało na tyle aby powiedzieć ze się do tej kategorii nie nadaje, a sam odszedł z zespołu widząc co się święci jednocześnie jeżdżąc w treningach gdzie też nie odstaje. Williams z punktu widzenia przeciętnego
@Gentleman_Adrian: Moim zdaniem zbyt wiele lat był poza sportem, być może ograniczenia fizyczne, może też wiek, nie wiem. Powrót do F1 jako kierowcy wyścigowego był okropnym zawodem, jego tempo również. Wcześniej Renault po testach go nie chciało, Williams tak samo. Niestety to nie przypadek.
Nie chodzi mi o obrzucanie go gównem bo był dobry, osiągnął coś wielkiego, zawdzięcza to tylko sobie ale kolejne pompowanie balonika jest słabe i efekt będzie taki
@snieznykoczkodan: Nie chce mi się teraz wypisywać o kulisach decyzji Reno czy też o tym jak Williams sugerował się wyłącznie kasą o czym wspominał Massa w beyond the grid. Podejrzewam też że twój wpis miał charakter humorystyczny, natomiast jak wcześniej wspomniałem nawet jeżeli jego rzeczywiste tempo to te które widzieliśmy w pojedynku z Russelem to oznacza ze dalej jest świetnym kierowcą i może się spełniać w innych kategoriach troszkę mniej wymagających
No ale z czego to właściwie wynika? Jesteś w stanie stwierdzić że to wina jego aktualnych umiejętności czy może błędnych decyzji?


@Gentleman_Adrian: skoro ARRO wolało przedłużyć kontrakt z kierowcą, który dosłownie z miesiąca na miesiąc spisuje się coraz słabiej płacąc mu przy tym za starty kosztem Kubicy, który nie tylko nie żąda pensji, ale jeszcze wnosi sponsorów to chyba jest oczywiste, że nikt w padoku nie ceni umiejętności Kubicy ad. 2020.
@Gentleman_Adrian:
Kolega wyżej napisał wszystko co trzeba, ja tylko dodam, że Brundle ma takie powiedzenie, coś w stylu "talent zawsze wypłynie", w sensie, że utalentowany kierowca prędzej czy później dostanie szanse i to nie jest przypadek, że dostał ją Senna, Kimi czy właśnie Kubica kilkanaście lat temu.
Nie ma co usprawiedliwiać "kulisami" tego, że nie dostał miejsca w Renault. Już wtedy pisano, że tempo wyścigowe było ok ale szybkie okrążenia wypadały
Nie ma co usprawiedliwiać "kulisami" tego, że nie dostał miejsca w Renault. Już wtedy pisano, że tempo wyścigowe było ok ale szybkie okrążenia wypadały słabo. Potwierdziło się, co nie?


@snieznykoczkodan: im dalej w las tym większe mam obawy, że z upływem czasu wszelkie detale "powrotu" rozmyją się i znikną w mrokach dziejów a jedyne co pozostanie w świadomości szerokiej opinii publicznej to stereotyp o sypiącym się bolidzie, złej Claire Williams i
im dalej w las tym większe mam obawy, że z upływem czasu wszelkie detale "powrotu" rozmyją się i znikną w mrokach dziejów a jedyne co pozostanie w świadomości szerokiej opinii publicznej to stereotyp o sypiącym się bolidzie, złej Claire Williams i zniszczonym wizerunku, a to jedynie wierzchołek góry lodowej.


@barystoteles: na bank tak będzie, "co prawda nie ma na to żadnych dowodów ale zobacz jaka ta taczka poklejona i o ile
@Gentleman_Adrian: skoro ARRO wolało przedłużyć kontrakt z kierowcą, który dosłownie z miesiąca na miesiąc spisuje się coraz słabiej płacąc mu przy tym za starty kosztem Kubicy, który nie tylko nie żąda pensji, ale jeszcze wnosi sponsorów to chyba jest oczywiste, że nikt w padoku nie ceni umiejętności Kubicy ad. 2020.


@barystoteles: O kim ty piszesz o Kimim czy Tonio? Antonio się wyraźnie poprawił, a Kimi to Kimi - nawet jak
@Gentleman_Adrian:

Albon właśnie wyleciał z F1 a już samo porównywanie Kubicy do Latifiego świadczy o jego obecnym poziomie.
RK dostał zniszczony przez debiutanta w sposób, jaki nieczęsto się widzi, został po prostu zdeklasowany.
Skoro "on to ciągle ma" i wszyscy w padoku o tym wiedzą bo na podstawie analizy okrążeń widać kto jak jeździ to czemu nikt go nie chce? Akurat na to jest proste wytłumaczenie.

Dodam jeszcze książkowy przykład Vandoorna
O kim ty piszesz o Kimim czy Tonio? Antonio się wyraźnie poprawił, a Kimi to Kimi - nawet jak ma słabszy wyścig to potem odwali start roku wyprzedzając większą część stawki.


@Gentleman_Adrian: to chyba pytanie retoryczne, Kimi prezentuje się coraz gorzej i chyba nie powiesz mi, że ten jeden start na lepiej dogrzanych oponach zamazuje cały zeszły sezon? Prawda jest taka, że ARRO miała bardzo przeciętny duet kierowców co i tak