Wpis z mikrobloga

Zerwał mi się dziś pasek w T4 2,4D bez klimy.
Pasek chodził na kole pasowym wału. Jeden z tego koła idzie na alternator a drugi, ten zerwany wlasnie nie wiem na co. Zauważyłem że chodzi jeszcze po dwóch kołach. Prawdopodobnie od pompy wspomagania bo zaczęło ciężko się kręcić. Czy trzecia rolka to napinacz czy jeszcze coś innego?
#mechanikasamochodowa #volkswagen #t4 #warsztat #samochody
tomy86 - Zerwał mi się dziś pasek w T4 2,4D bez klimy. 
Pasek chodził na kole pasowym...

źródło: comment_1609171441gq5QVeWAai77ubpKXiKXpZ.jpg

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@tomy86: no pasek osprzętu to ci może napędzać tak z grubsza cztery rzeczy: klimę (której nie masz, więc odpada), wspomaganie, alternator i pompę wody
skoro już wiesz że wspomagania nie masz i nie świeci na desce brak ładowania to zostaje ci pompa wody, wystarczy pomagać węże od chłodnicy, jak będą zimne no to wiadomo że nie ma obiegu i wiesz wszystko
  • Odpowiedz
@biskup2k: @Ciasto_hirol: z jakiejś elektrody

"Jest tam napinacz w postaci takiej wąskiej rolki ze śrubą na klucz imbusowy, są w nim 2 otwory na szczypce do napinania. Uważaj bo między rolka a silnikiem jest tuleja, żeby Ci nie wypadała i nie zginęła jak zdejmiesz napinacz. Do założenia paska wystarczy poluzować śrubę na imbus."
  • Odpowiedz