Wpis z mikrobloga

Wydali niedokończonego zbugowanego krapa, który powinien co najwyżej trafić do steam early access, ( gra w wersji beta) a nie jako pełnoprawna nextgenowa gra za 200zł. Mimo to gracze się rzucili na nią, jak na karpia za 9,99zł kilo w biedronce przed wigilią. Do tej pory sprzedali 13 milionów kopi. Koszty wyprodukowania gry już dawno im się zwróciły. Ciekawe na co oni liczyli? Że zarobią na naiwnych graczach, którzy kupią grę w ciemno przed premierą, a później jakoś to będzie, gra będzie łatana przez następne dwa lata, oraz w międzyczasie wypuści się płatne dlc, żeby jeszcze więcej studio zarobiło?
Wbrew pozorom to dość smutna wiadomość, że tak niedopracowana gra jest najlepiej sprzedającym się tytułem. Udowadnia to tylko tyle, że można mieć dobry plan, wykonać go byle jak na o-------l, oaz wystarczy zainwestować odpowiednio w marketing typu recenzenci i sztuczny hype, bo wiecie hehe kENAU REEVES, a produkt się sprzeda, nawet jeśli będzie miał ogromne wady.
To raczej źle wróży na przyszłość.
#cyberpunk2077 #gry #cdprojektred #ps4 #konsole #takaprawda #cp2077
Pawci0o - Wydali niedokończonego zbugowanego krapa, który powinien co najwyżej trafić...

źródło: comment_1608884434VvME3DHfYbADSklwippHfU.jpg

Pobierz
  • 159
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Tasde: częściowo się zgodzę, szczególnie wyboru "nomad - punk - korp" to czysta iluzja, która zmienia praktycznie tylko pierwsze 5 minut rozgrywki. Ale nie przesadzajmy, że 2077 nie robi niczego dobrze, bo w mojej opinii ma sporo zalet, które niestety przykryte są grubą ilością wad
  • Odpowiedz
@AnimalMotherPL0:

CP to dwie gry:
Na konsole z dużą ułomnością bo jednak spora gra, a bez oszukiwania się konsole to relikty przeszłości w odniesieniu do PC
Na PC gra miód graficzny, z drobnymi błędami głównie spowodowanymi kolizją obiektu
  • Odpowiedz
@AnimalMotherPL0: Też musieli przyciąć sporo graficznie żeby to było w miarę płynne, ale nie dziwię się jak top PC rozkładane są na kolana ilością efektów + jakością tekstur.

A z tego co wyczytałem można odblokować jeszcze wyższe ustawienia Psychu dla każdego trybu graficznego - ale to dopiero za 2 lata przy next gen GP.
  • Odpowiedz
@cin123654: CoD xD Filmowa kampania na 3 godziny w grze opartej głównie na multi, jeszcze Fifę albo NFSa wymień.
Assassyn - masa misji, fabuła jak to w Assassynach niezbyt ale sporo przyjemnych mechanik które działają.
WD:L - g---o nie gra a mimo to technicznie wykonana dużo lepiej niż Cyberpunk a do tego dużo większa interakcja ze światem.
Mafia - gra-film na kilka godzin, nic specjalnego ale i nic specjalnego nie obiecywano.
Tomb Rider - no z A do B, jak każda gra bez otwartego świata ale za to z masą mechanik.
Ty chyba nie zrozumiałeś tego co napisałem, jak gra jest A do B to o tym wiesz i taka jest konstrukcja ale każdy z wymienionych tytułów robi coś dobrze w pewnej sferze, Cyberpunk za to robi wszystko źle, oprócz audio-wideo ta gra nie ma niczego co byłoby lepsze od innych tytułów z własnym poprzednikiem
  • Odpowiedz
@Tasde: ja tylko pokazałem parę dużych pozycji gdzie jest od A do B bez wiekszęgo wyboru jak zrobić daną misję w grze.

CP dobrze oceniaja ci co siedzą w niej 60 + h , gorzej co szli od A do B wątkiem głównym bez dodatkowych opcji zakończenia gry, oraz ci co siedzą na YT i szukają filmikow z błędami a sami nie grali.

Jak debil biega ? Normalnie idzie spacerem powoli, wciskajac shift jest bieg. Można normalnie spacerować po
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Tasde: Choćby projekt miasta, model strzelania czy ciekawe misje poboczne. Tak naprawdę niemal wszystko można sprowadzić do własnych preferencji, bo mi przykładowo skradanie nie sprawiało żadnych problemów a strzelanie sprawiało więcej frajdy z biegiem rozgrywki. Co do jednego muszę się zgodzić, i jest to martwy świat, masa bugów i nieistniejące AI zarówno przeciwników jak i mieszkańców NC, tego nie da się przemilczeć i taka implementacja tego typu rzeczy w takiej
  • Odpowiedz
@cin123654: Ale to mówie, napisz jeszcze Fifę, każdą grę wyścigową, jakieś nowele, o Until Dawn też od A do B a nie, czekaj tam też po sznurku wszystko a jednak cała gra oparta jest o wybory które mają realny wpływ na wszystko.
Jak to się ma do gry która miała być open worldem z masą wyborów fabularnych a jest open worldem bez open worldu i bez wyborów?
A grę oceniają
  • Odpowiedz
@Pawcio_cukierek: Ładnie powiedziane. Ostatnią grą zjechaną w wydaniu Ubi był Assassin sprzed 6 lat. Ile tych patchy wyszło to nawet nie wiem, ale ogrywałem w bólach grę prawie 2 lata po premierze i wbić się na stabilne 25 klatek na ps4 było wyzwaniem. Przez te 6 lat wychodziły kolejne gry, które formułą od poprzedniczek wiele się nie różniły, graficznie też, nadal były te same glitche, ale co z tego. Dla
  • Odpowiedz
@Tasde: pokazałem film z przejścia nie biegu postaci, na początku grania zwiedzałem miasto pieszo i postać szła ! a pokaż grę z tak rozwiniętym miastem ( wielopoziomowym na dodatek )

Względem pozycji nowych wybór fabularny jest spory, a co powiesz na wybór fabularny w nowym assasynie :
a) zapłać mi tp coś dostaniesz
b) nie mam kasy musze wpaść na wioskę i sam dorwać
  • Odpowiedz
@kokos1235: WD L i poprzednie to typowe od A do B żeby zaliczyć zadanie z możliwością wyboru robocik/rambo. Miasto jest jako dodatek i tyle. śledził ktoś tam drony latające czy robią coś ciekawego czy tylko lecą sobie przez miasto ?
  • Odpowiedz
@AnimalMotherPL0: No ale właśnie w tym jest cały problem - to nie są preferencje tylko fakty. Projekt miasta fajny i co z tego, skoro to makieta w której niczego nie ma? Jakby zrobili o 50% mniejsze miasto to byś nie zauważył bo w większości nie ma niczego.
To samo strzelanie, rzeczywiście wyszło im fajnie a obawiałem się drewna jak z Fallouta 3 tylko co z tego fajnego strzelania, skoro strzelasz do manekinów rodem z Fallouta 3? Przeciwnicy mają AI muchy, przykleić się do przeszkody i strzelać ewentualnie szarżować i strzelać. Nie reagują kompletnie na to co się dzieje na polu bitwy, nie przewidują ruchów gracza na żadnym poziomie trudności, jak przyjedzisz z bronią tech to będą stali nieruchomo za ścianą i czekali aż się wychylisz gdy ty masz b--ń która strzela przez ściany ale NPC nic z tym nie zrobią. Tak samo jak nic nie zrobią z atakiem netrunnerskim, jak wyeliminujesz przeciwnego netrunnera który może cie wykryć to reszta będzie tylko stać i patrzeć jak ich zabijasz, nie zareagują w żaden sposób na hackowanie.
A do tego to co już mówiłem, brak balansu sprawia, że po kilku godzinach niezależnie od poziomu trudności zaczynasz wszystkich rozjebywać na hita, bo sobie CDPR wymyśliło, że wprowadzi brak skalowania poziomu przeciwników ale ze skalowaniem poziomu lootu.

@cin123654: Nie wiem jaki film i gdzie pokazałeś, pokaż jeszcze raz choć nie wiem po co, bo nie mam pojęcia co nazywasz chodzeniem, ale bez pada w tej grze chodzić się nie da, masz trucht i sprint, po to wymyślono moda który dodaje opcję chodzenia poprzez symulowanie
  • Odpowiedz
@nofink: https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/kcve8s/promised_but_missing_feature_list_will_update/

Te fałszywe obietnice bardzo mocno wpłynęły na ilość sprzedanych kopii i gdyby chociaż połowa z tego była dodana to gierka top 10 rpg wszechczasów i wyszedł niedorobiony kotlet z przykrótka fabuła i małą ilością interesujących zadań pobocznych. Nie rozumie jakim cudem masz 250% wiecej plusow niz OP...
taka "wyrozumiałościa" sami wkładacie sobie czarnego bydlaka wiadomo gdzie na przyszłość. DLC tez sie zaczęło od jednego konia w oblivion xd
  • Odpowiedz
@lone: Z innej mańki kilkunastoletniej - ile obiecywał M$ projektem Windows Longhorn ? Miałbyć next gen systemu operacyjnego, a co dostaliśmy Vistę ! , i co ? i nic świat toczy się dalej.
  • Odpowiedz
@lone: Mi chodzi o fakt że takie obiecanki a realia były i będą - szkoda tylko że Polacy swój rodzimy produkt tak szkalują. Jakby to było Francuskie studio, to Francuz stałby murem mówił że to cudowne ( byłem we Francji i wiem co znaczy u nich patriotyzm )
  • Odpowiedz