Wpis z mikrobloga

Wydali niedokończonego zbugowanego krapa, który powinien co najwyżej trafić do steam early access, ( gra w wersji beta) a nie jako pełnoprawna nextgenowa gra za 200zł. Mimo to gracze się rzucili na nią, jak na karpia za 9,99zł kilo w biedronce przed wigilią. Do tej pory sprzedali 13 milionów kopi. Koszty wyprodukowania gry już dawno im się zwróciły. Ciekawe na co oni liczyli? Że zarobią na naiwnych graczach, którzy kupią grę w ciemno przed premierą, a później jakoś to będzie, gra będzie łatana przez następne dwa lata, oraz w międzyczasie wypuści się płatne dlc, żeby jeszcze więcej studio zarobiło?
Wbrew pozorom to dość smutna wiadomość, że tak niedopracowana gra jest najlepiej sprzedającym się tytułem. Udowadnia to tylko tyle, że można mieć dobry plan, wykonać go byle jak na #!$%@?, oaz wystarczy zainwestować odpowiednio w marketing typu recenzenci i sztuczny hype, bo wiecie hehe kENAU REEVES, a produkt się sprzeda, nawet jeśli będzie miał ogromne wady.
To raczej źle wróży na przyszłość.
#cyberpunk2077 #gry #cdprojektred #ps4 #konsole #takaprawda #cp2077
źródło: comment_1608884434VvME3DHfYbADSklwippHfU.jpg
  • 159
Jeden gorszy od drugiego, wszyscy się przekrzykują i po co?

Fakty są takie: Gra obiektywnie oscyluje średnia+/dobra-, a CDPR spitolił, wypuścili tą grę za wcześnie i oszukali konsolowców.
Nie ma znaczenia czy grasz na komputerze NASA, czy na ziemniaku podpiętym do kalkulatora, CDPR zdżebali, a gra nie jest ani trochę przełomowa, rewolucyjna, albo szczególnie wybitna. Choć nie jest też całkowitym parującym klockiem jak niektórzy twierdzą. Miała i ma potencjał, ale zarząd CDPR
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Tasde: jako, że zawsze przykładam bardzo dużą wagę do odwzorowania broni i systemu strzelania w grach, tak strzelanie samo w sobie, nawet do ścian też ma dla mnie znaczenie. A przeciwnicy mogą być głupi, ale jeżeli broń ma #!$%@?ęcie, to i tak strzela mi się przyjemnie, na tym opera się dosłownie cała rozgrywka w Mafii 3. No i nie przesadzam z rozdrabnianiem tych elementów, bo takie są "moje własne" kryteria według
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pawcio_cukierek: To odpowiedź na kilka postów wyżej żę są gry które dają możliwość wyboru i wpływa na rozrywkę, więc dałem przykład jak to jest zrealizowane w bardzo dużej pozycji


@cin123654: Tylko assassyn to zły przykład bo tam wybory nawet nie mogą mieć dużego wpływu na rozgrywkę ze względu na lore. Musieli to jakoś rozwiązać żeby dodać te wybory i jednocześnie aby nie było to za bardzo sprzeczne z tym że
@Pawci0o: ciekawe czy te 13milionów to juz przed zwrotami czy po? to co wydali do sklepów to własność CDP czy sklepów? była akcja mega zwrotów, i z tego co wiem te 13 milionów to ogłaszali przed aferą./
jeżeli to towar sklepów to zapewne zwrócą do cdp. zależy jaka umowa, albo będą dawać za bezcen jak przy Sralout 76
@labuz: Podobno po, ale kto tam wie: https://twojepc.pl/news40905/Cyberpunk-2077-sprzedany-w-liczbie-ponad-13-milionow-kopii.html

O premierze gry Cyberpunk 2077 można z całą pewnością powiedzieć dwie rzeczy. Po pierwsze był to sukces, bo już 8 milionów zamówień z przedsprzedaży pozwoliło spłacić koszty opracowania gry. Po drugie, że towarzyszył jej niepotrzebny zamęt związany z różnymi błędami, który przesądził o uruchomieniu programu zwrotów. Po jego zakończeniu CD Projekt postanowił pochwalić się wynikiem sprzedaży, informując że do 20 grudnia włącznie gra
w sumie liczba brutto się zgadza, wrzucą inwestorom, "Klienci kupili 13mln kopii", a to że zwrócili 5 mln to sczegół, ale nadal sprzedaliśmy 13 mln. powinni napisąc ile mieli zwrotów