Wpis z mikrobloga

Pracuję od półtora roku w IT na "help desku" (bardziej 2 linia) i niedawno otrzymałem możliwość przejścia do ekipy bazodanowców, a dokładniej to db od Oracle - jako junior oczywiście

Moje doświadczenie z bazami nie jest za duże, a mianowicie to tylko technikum informatyczne, teraz jestem w trakcie studiów i ewentualnie w wolnym czasie "zabawa" z php i mysql (z pakietu xampp), "zabawa" w accessie i oglądanie instruktaży od hindusów na yt - nic związanego z komercyjną administracją baz danych, a tym bardziej db od oracle

Jeden z seniorów bazodanowców odchodzi i miałbym po części przejąć jego działkę, a przez dwa miesięce byłbym przez niego wprowadzany

Bazy (mysql i access) sprawiały mi przyjemność i w sumie może oracle też byłoby takie fajne ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak myślicie korzystać z okazji i się przenosić? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#informatyka #bazydanych #pracait #praca
  • 49
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 241
@DinapeS: brzmi jak wepchnięcie w niezłe gówno, ale ja bym na twoim miejscu w nie wskoczył. Też zaczynałem karierę od podobnego do twojego stanowiska więc wiem jak to wygląda - jak tylko nie ma haczyków w stylu "jak się #!$%@? to ci zlicytujemy dom" to nawet się nie ma nad czym zastanawiać - prawdopodobnie w żadnej innej firmie póki co nie dostaniesz takiej propozycji, a z doświadczeniem na takim stanowisku to
@powaznyczlowiek: "jak się #!$%@? to ci zlicytujemy dom" to raczej przy umowach b2b firmy często dają zapis, że mogą wyciągać konsekwencje. I rzeczywiście, mogą obciążać kosztami w setkach tysięcy.

@DinapeS: Na umowie o prace, jeśli nie będziesz wykradał danych osobowych, za co grozi wyrok i kara do 1mln złotych, to najwyżej mogą obciążyć Cię kosztami w wysokości trzech średnich krajowych, z tego co pamiętam.

Reasumując, jeśli UOP, plus chcesz i
@DinapeS
Umowa to UOP
To w sumie rzeczywiście szczegółowo będę musiał obadać umowę, aby czasem nie obudzi się "z ręką w nocniku" ( ͡° ͜ʖ ͡°)