Wpis z mikrobloga

Jest nowy hack do cyberpunka naprawiający AI samochodów NPC:
edytujecie głowny plik .exe jako administrator Resource Hackerem.
Znajdujemy linię 1376, wycinamy cały kod AI od 1376 do 1858
W osobnym pliku resource hackera wklejamy poniższy kod, zamieniamy na hexy i całość wklejamy w linię 1376

RaycastHit lineHit1;
if (Physics.Raycast(pos1, (pos3half-pos1).normalized,out lineHit1, raylength1))
{
string lineHitTag1=lineHit1.collider.gameObject.tag;
if (lineHitTag1="human" || lineHitTag1="car")
{
hitL=true;
}
}
RaycastHit lineHit2;
if (Physics.Raycast(pos2, (pos4half-pos2).normalized,out lineHit2, raylength2))
{
string lineHitTag2=lineHit2.collider.gameObject.tag;
if (lineHitTag2="human" || lineHitTag2="car")
{
hitR=true;
}
}
if (!hitL && !hitR)
{
forward();
}
if (!hitL && hitR)
{
left();
}
if (hitL && !hitR)
{
right();
}
if (hitL && hitR)
{
backwards();
}

całość kompilujemy jako nowy .exe
#cyberpunk2077 #csharp #programista15k
jacku - Jest nowy hack do cyberpunka naprawiający AI samochodów NPC:
edytujecie głow...

źródło: comment_1608025191RpzK1RJLTFCA0be7TTd4Z0.jpg

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@hu-nows:
nazwy zmiennych po kilkanaście liter gdy jest ich tylko kilka (°° (mogą być przecież jednoliterowe)
to że coś można to nie znaczy że trzeba
  • Odpowiedz
Na licencjacie robiłem AI do znajdowania ścieżek w zdefiniowanym środowisku trójwymiarowym (kwadraty i hexy). Do tego algorytmy stadne, pościgu, ucieczki...
Choć naprawdę wuja wtedy wiedziałem o programowaniu mam wrażenie, że mój kod działał lepiej od tego co widzę na kompilacjach cp ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz