Wpis z mikrobloga

Do rzeczy. Mam w posiadaniu
-Balsam na bazie Chininy i Witamin B ''Klorane''
-Silver Pro Complex Włosy skóra paznokcie.
Ktoś używał? Chętnie poczytam Wasze zdanie na temat w/w środków.

Ew. jakie polecacie środki/szampony, cokolwiek (Bez fina) na zatrzymanie łysienia, a może nawet na porost włosów?
Jestem w tym temacie zielony, a na liczniku 20lvl i zakola są już widoczne.

#lysienie #wlosy #zakola #dermatologia
  • 13
@NatecPL: skoro jesteś zielony w temacie to czemu dyskryminujesz z bomby fina ? i w szamponie szukasz cudu którego w niektórych przypadkach nawet fin nie jest w stanie zapewnić. Masz 20 lat jeśli masz w rodzinie kogoś łysego nie ważne kogo to dla własnego bezpieczeństwa lepiej już zacząć brać np co 2 co 3 dzień ale zawsze. A za pare lat nie bedziesz miał wyrzutów sumienia ;)
@Cytryna123: Chwilowo bez fina, ponieważ trochę się naczytałem, jeśli chodzi o uboki. Czy to jest prawda czy nie, wolę się na razie wstrzymać. Nigdy nie badałem swojego dht i czas to zmienić. Przez myśl mi nawet nie przeszło, by szukać cudów w szamponach ;v
Problemem jest również to, że ciężko mi znaleźć dobrego dermatologa. Raz byłem u pewnej babki to szkoda słów.
@NatecPL: co do szamponu to warto stosować nizoral przynajmniej 1-2 razy w tygodniu, ale prawda jest taka, że nic oprócz Fina nie zapewni Ci skuteczności, wiec jeśli faktycznie masz już widoczne zakola to bym nie zwlekał z finem, bo jak już nie będzie czego ratować to i Fin nie pomoże
@JohnShelby: Tak jak wspomniałem, chwilowo średnio chce przyjmować fina. Na myśl o potencjalnych ubokach niestety nie robi się wesoło. Jeśli jesteś doświadczony w tym temacie, co powiesz na to aby brać sam loxon 5%?
Czy bez fina jest jakiś efekt?
K @NatecPL: efekt powinien być , aczkolwiek na pewno słabszy niż finasteryd + minox, wiec jeżeli nie chcesz Fina to chociaż minox, aczkolwiek nad Finasterydem się jeszcze zastanów, ja tez zwlekałem bo bałem się uboków a teraz trochę żałuje, że wcześniej nie zacząłem brać