Wpis z mikrobloga

Ok, stosując tę samą logikę, co przegrywy z wypoku:
- Kobiety to 26% zatrudnionych w CDPR
- Szybki skan po LinkedIn pokazuje, że zdecydowana większość z nich pracuje w: HR, komunikacja, marketing, produkcja (na stanowisku "Producer", czyli taki jakby asystent zespołu), UI, Quest/level design.
- Mężczyźni mają zdecydowaną przewagę jeśli chodzi o: stanowiska kierownicze i techniczne.
- co zadziałało świetnie: marketing (ile preorderów!), komunikacja (jaki był hype!), strona artystyczna.
- co nie zadziałało: decyzje (wypuszczenie gry na stare konsole, okrojenie jej z porządnego AI) i rozwiązania techniczne (optymalizacja czy fizyka).

Wniosek: kobiety zrobiły co mogły, aby Cyberpunk 2077 był świetną grą, niestety faceci dali d--y ¯\_(ツ)_/¯ Oby zarząd CDPR wyciągnął z tego wnioski. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#bekazprawakow #cyberpunk2077
NapalInTheMorning - Ok, stosując tę samą logikę, co przegrywy z wypoku:
- Kobiety to...

źródło: comment_1607959471rMoyLu4rwMja3jmYJTToLe.jpg

Pobierz
  • 135
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@chilon: > Czyli wychodzi na to, że kobiety pracujące w HR zatrudniają złych developerów - proste ( ͡º ͜ʖ͡º)

@chilon: kobiety pracujące w HR nie mają pojęcia jakim programistą będzie potencjalny kandydat. To akurat weryfikuje inny programista.
  • Odpowiedz
@NapalInTheMorning: Najwięcej odpowiada ten kto pozwolił wyjść tej grze na ps4. Powinni anulować tą wersję albo najpierw wypuść na pc i ps5 a ps4 opóźnić. Ludziom którzy zamówili kolekcjonerki na ps4 wysłać zawartość oprócz gry. Później skupić się na spokojnie na ps4 i wytłumaczyć jak komu dobremu dlaczego ta wersja jest opóźniona. Pokazać jak działa i jak wygląda. Ale nie lepiej było kłamać do samego końca i jeszcze zakazać recenzji
  • Odpowiedz
- co nie zadziałało: decyzje (wypuszczenie gry na stare konsole


@NapalInTheMorning: gdyby tego nie zrobili to by sprzedali z 10% gier.
Nie zadziałało to, że wypuścili wszystko na raz. Powinni najpierw na pastgeny, dopiero później na nextgeny i PC, tak jak zrobił Rockstar z GTA V.
  • Odpowiedz
@Emes91: ale nwet jesli tak jest to chyba i tak spada na zarząd nie? bo to oni decydują jakie zagrywki marketingowe stosujemy lub nie.

ktos tu wrzucil film gdzie przytaczali opinie bylych pracownikow to pisali, ze presja ze strony managerów ogromna i ze to wyglądało jak obóz pracy bo musieli pracowac i po 12h przez 6 dni w tygodniu. przewijalo sie w tych wszystkich opniach to samo, chwalili devow, artystow
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Ziutek_Grabaz: Dalej widać że brniesz w swoje głupie teorie bez jakiegokolwiek wiedzy jak działa rynek.
Może prościej, byś zrozumiał i gdy sam zaczniesz pracować w dowolnej branży zaczął się do tego stosować - jak płacą ci za X to robisz X a nie X+Y+Z.
  • Odpowiedz
@NapalInTheMorning: wykopu nie przekonasz. Tu juz wydany byl wyrok na rok przed wyjsciem gry. Glownie dlatego, ze gra jest z Polski, a wiadomo, jezeli innym Polakom cos sie uda i jeszcze maja z tego kase to juz jest powod do narzekania. Jezeli z kolei im nie wyjdzie - swietnie! To jak w tym kawale o piekle, gdzie Polacy ciagna swoich spowrotem do kotla zeby nikt inny nie mial czasem lepiej
  • Odpowiedz
@m0rgi pracuje od 19 lat, w it od 10, od 4 własna firma i prawie pół miliona obrotu w tym roku także może to faktycznie zbyt mala wiedza o tym jak działa rynek :D Swoim testerom płace za zapewnianie jakości, a nie za wykonywanie tasków. Co więcej płacę im również jak tasków dla testerów nie ma a mimo to praca dla nich jest, często sami sobie zakładają taski bo weryfikując kod
  • Odpowiedz
@m0rgi w ciągu ostanich 2 lat większość zleceń które realizuję to właśnie gamedev. Wiadomo że co branża to inne reguły, ale podstawy sa wszedzie takie same. A przynajmniej powinny. W każdej branży tester ktory wyłącznie zgłasza błędy do przypisanych mu tasków to żaden tester.
  • Odpowiedz