Wpis z mikrobloga

Jakieś parę tygodni temu zgłosiłem się do jednej z sieci agd rtv ze zgłoszeniem rękojmi na sprzęt typu pralko-suszarka. Rękojmi dlatego, że zakupiłem ją w okresie krótszym niż 6 miesięcy od daty zepsucia modułu grzania. Około tydzień temu dzwonię na infolinię co się dzieje z moim zgłoszeniem, niestety wskazali mi punkt stacjonarny i do widzenia. Dzisiaj dzwoni do mnie konsultantka za pierwszym połączeniem i mówi że był u mnie technik ( żadnego technika nie było ;O ). Przy drugim połączeniu że otrzymałem list polecony za potwierdzeniem odbioru z odpowiedzią na rękojmie ( też takiego listu nie otrzymałem). Poprosiłem o to pismo i numery paczki. Okazuje się że paczka dotarła a pisma nie mam, ktoś pewnie podpisał się za mnie. Następny telefon to to, że dodzwoniła się do techników i jakaś część pralki jest dla mnie już na magazynie, chociaż nikt do mnie nie dotarł i nie zrobił ekspertyzy....
Co się tutaj #!$%@? u nas wyprawia. Czy tak ma wyglądać handel. Czy na każdym kroku konsumenci muszą być robieni w bambuko przez korporacje? Takie rzeczy to chyba tylko w Polsce. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

PS. Pozdrawiam listonosza PP. który się za mnie podpisał :)

PS2. Jakieś rady dalsze do złożonej rękojmi?

#gorzkiezale #reklamacja #rekojmia #agd #kiciochpyta
  • 2