Wpis z mikrobloga

Pamiętacie leaki z reddita rzekomo jednego z pracowników redów który twierdził, że produkcja cybera to była clown fiesta i co chwila zmieniali koncepcje a samą grę na poważnie zaczęli robić dopiero w 2018? To się wydawało niewiarygodne ale teraz w to wierzę. Po pierwsze
- krótkie main story, sporo streamerów grający główny wątek do dzisiaj już przeszło całość czyli jakieś 20h albo mniej co jest zaskakujące nawet mimo tłumaczeń redów że główny wątek jest "troche krótszy żeby więcej ludzi przeszło hehe"
- oprócz sporych dopracowanych chain questów pobocznych które pozwalają nam poznać postacie poboczne trochę lepiej to większość questów to jakieś standardowe gówno w stylu pojedź przynieść pozamiataj
- mimo że grafika na ultra z ray tracingiem przy którym pomagała oczywiście nvidia, robi wrażenie to stan techniczny, optymalizacja (3090 klęka na max detalach z raty tracingiem), bugi i katastrofa na konsolach jest wręcz dobitnym dowodem że ta gra pod względem technicznym potrzebuje jeszcze z pół roku na dopracowanie jak nie więcej
- STYLE OVER SUBSTANCE hehe no szkoda tylko że gra stawiająca niby na wygląd i stylówę postaci, nie ma tak standardowych mechanik jak kurła fryzjer w świecie gry gdzie można se zmieniac fryzurę a coś takiego to już w san andreas było i do kurły w wieśku 3 xD
- aha i liczy się stylówa no chyba że chcesz mieć spoko staty jak w kazdym rpg wtedy twoja postać wyglada jak clown z losowymi częściami ubioru bo nie ma tak standardowej mechaniki jak ulepszanie już posiadanych ciuchów albo ujednolicanie wyglądu
- zrezygnowanie z widoku trzeciej osoby, który wymaga dużo więcej roboty niż widok z pierwszej ofc tłumaczone to immersją
-zrezygnowanie z cut scenek które były w pierwszym demie ale of zrezygnowano niby przez immersję, wygodne
- mizerna interakcja z npc'ami (losowa możliwośc interakcji z randomowym jednym npc w rdr2 jest większa niz ze wszystkimi npc'ami w cyberze razem wzięta)
-mizerna interakcja ze światem gry. Grając w inne rpg'i widząc takie elementy otoczenia jak automaty do gier, bilard itd. bierzesz za pewnik że możesz z nimi wejśc w interakcje, tutaj to tylko modele 3d dla ozdoby, trochę dziwne
- problemy z dźwiękiem a raczej jego braku np. tłuczenie szkła nie ma dźwięku
- brak fajnych smaczków typu kupowanie sobie jedzenia u handlarzy na stoisku przy free roamingu, npc nie reagują na nasz wyglad, dużo fajnych elementów znanych z gta jak chodzenie w coś pograć, do kina, do baru itd. tego w tym niby immersyjnym rpg nie ma, jedynie oskryptowane w misjach głównych
- zaskakująco mało rodzajów samochodów, 25. To GTA 3 miało 2x więcej
- zrezygnowanie z takich rzeczy jak urządzania mieszkania, bieganie po ścianach itd. spora lista tego jest w necie
- podnieta taką customizacją jak np. ustawienie wielkosc benka i koloru łoniaków a potem tego nawet nie widać w sex scenkach
Dobra mógłbym jeszcze tak pisać ale w sumie nie chce mi się już xD Tak czy siak teraz widać co z tego mamy, metacritic rozczarowujace 90 (miała być potencjalna gra roku i wytyczanie nowych standardów a nie jest nawet top 15 gier TEGO ROKU na metacritic o który tak sra każdy producent i inwestorzy xD), 74 % pozytywnych opinii na steamie to też porażka dla dużej gry. Preordery robią wrażenie ale podejrzewam że będzie rekord refundów i szybkie przychamowanie hypu i sprzedaży. Jednym słowem, redzi nie podołali. Może odbiją na dodatkach i 10 patchach. Zobaczymy.
#cyberpunk2077 #gry #konsole #pcmasterrace
stefan8800 - Pamiętacie leaki z reddita rzekomo jednego z pracowników redów który twi...

źródło: comment_1607635073SO18Qg8uD8LuZjp8JfmANy.jpg

Pobierz
  • 11
@stefan8800 jestem po 24h z grą na ps4pro i niestety muszę się zgodzić z większością uwag które wymieniłeś. Do tego jeszcze gra mi się kilka razy wysypała, moim kumplom na konsolach zresztą też.
Nie no mogli to robic te 8 lat a nie 2 powodem tego ze to jest niedopracowane jest to ze pracuja tam dziewczynki a to wiadomo ze ich praca nie jest efeltywna bo to pogaduszki i ploteczki i chodzenie do toalety we trojke w czasie pracy
I ten lenny face jeat nawet zbedny