Wpis z mikrobloga

to jest ta merytoryczna opozycja według prawactwa


@Xianist: A cóż może być bardziej merytorycznego? Infrastruktura jest kluczem jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Zamontowanie świateł, wybudowanie przejść podziemnych i nadziemnych w miejscach o największym natężeniu ruchu dużo bardziej poprawi statystyki niż jakieś bzdury o pierwszeństwie pieszego.
@Bolek102: miasta sa dla ludzi nie dla samochodow. Badania wskazuja ze "bezpieczna" predkosc wynosi do 40km/h. Powyzej tej predkosci dramatycznie rosnie szansa smierci pieszego w sytuacji zderzenia samochod - pieszy.

Obnizenie dozwolonej predkosci w miescie, to po pierwsze. Po drugie to zaostrzenie kar za niestosowanie sie do limitu predkosci, wlacznie z odbieraniem prawa jazdy za 10-20 km/h powyzej limitu.

Do tego stopniowe redukowanie pasow ruchu polaczane z inwestowaniem w komunikacje miejska,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@WiktorekS: Kocham wpisy ludzi z tzw "bańki" widzicie tylko swój czubek nosa, a niestety oprócz dużych miast, 90% polski to #!$%@? polska B gdzie nie ma żadnej (lub znikoma) komunikacji, rowerów, gujalnóg i metra. Tam ograniczenie prędkości do 40km/h było by wżodem na dupie i nie pomogło by to w żaden sposób jeśli chodzi o kwestie bezpieczeństwa.