Wpis z mikrobloga

Czytam uspokajające komentarze, że oceny Cyberpunka 2077 wcale nie są takie złe i przecieram oczy ze zdumienia. Pomijając nadmiar bezużytecznych opinii jakie się tutaj pojawiają, których jedynym celem jest trollowanie i mieszanie gry z błotem to patrząc na to trzeźwym okiem nie można nie odnieść wrażenia, że Cyberpunk 2077 to rozczarowanie - gra nie spełniła pokładanych w niej oczekiwań.

Czy można za to winić twórców?

Niestety tak, kampania marketingowa sugerowała grę rewolucyjną pod każdym względem. Analitycy i gracze oczekiwali produktu wręcz nieskazitelnego, dorównującego albo przebijającego rozmachem GTA V. Czy się to udało? Ciężko odnieść takie wrażenie. Największe portale gamingowe jednoznacznie wypowiadają się o historii - jest ona solidna, ale nie ma tutaj znowu nic odkrywczego. Świat jest ogromny i szczegółowy, ale przy tym paradoksalnie płytki - nie można wejść do sporej części budynków, poza misjami nie ma w mieście za wiele do zrobienia, gra daje złudne poczucie istnienia jakichś systemów - ekonomii, czy właśnie rozrywki, ale okazuje się, że to wszystko nie istnieje, przynajmniej nie w takim wymiarze jaki zapowiadano.

Wydaje się, że gra przerosła CDPR. Projekt był zbyt ambitny, dlatego dziś na kilka dni przed premierą wciąż jest mnóstwo błędów. Wszystko wskazuje na to, że pojawiające się przecieki o tym, że w ostatniej chwili decydowano się na cięcie pewnych elementów, których nie udałoby się w ogóle dowieźć były prawdziwe. W 2018 roku odszedł główny dyrektor kreatywny Cyberpunka i widać, że nie była to tylko zwyczajna zmiana pracy.

Oby polskie studio wyciągneło wnioski z tej premiery.

#cyberpunk2077 #gry #pc
Antiax - Czytam uspokajające komentarze, że oceny Cyberpunka 2077 wcale nie są takie ...

źródło: comment_1607370212zPBAyNDytBUvCRV7J4tTO4.jpg

Pobierz
  • 23
@Kantar: Szczerze mówiąc to ciężko odnieść takie wrażenie. Poza IGN to wszystkie największe serwisy oceniły grę bliżej 7 i 8 niż 9 i wcale nie wskazują na to, żeby bugi tak mocno negatywnie wpływały na ostateczny wynik, a właśnie pozostałe elementy, które opisałem.
@Antiax: ekonomia i zależności świata miały być już w wieśku. Podobnie jak kilka walut chyba, tam kupując po taniości ryby nad morzem mogłeś ponoć móc je sprzedać z dużą przebitka w odległym od wody miejscu. I co było z tego? Ekonomia w takiej grze w której pod koniec gracz będzie mógł mieć pierdyliardytylionow waluty to żaden rpg akcji jeszcze nie zrobił dobrze. Zawsze kończy się na od zera do Bezosa.

Wchodzenie
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Pomijając nadmiar bezużytecznych opinii jakie się tutaj pojawiają, których jedynym celem jest trollowanie i mieszanie gry z błotem


@Antiax: o - to zupełnie tak jak twoja. Po prostu powstrzymałeś się od przekleństw oraz "xD" i wydaje ci się, że prezentujesz jakaś obiektywną i rzetelną opinię