Wpis z mikrobloga

@Student_AWAS: takie newsy są generalnie bezwartościowe jeżeli nie porównuje się tego z innym modelem. OK, NHTSA rozpoczęła śledztwo, ale czy jest w tym coś dziwnego? Czy śledztwa NHTSA to coś nietypowego i powoduje to "smuteczek" u producentów?

Bo spójrzmy np. na ich stronie dajmy na to losowo wyszukałem 2015 TESLA MODEL S 60KWH

https://www.nhtsa.gov/vehicle/2015/TESLA/MODEL%252520S%25252060KWH/5%252520HB/RWD

4 recalls
6 investigations
427 complaints
overall safety rating: 5/5 gwiazdek

więc dlaczego akurat teraz śledztwo NHTSA
Pobierz
źródło: comment_1606752804sgMH14aMJAtOBMKvaaXVFc.jpg
Smuteczek xD


@Student_AWAS: Oczywiście uczyli się bubli od najlepszych producentów na świecie.

"Kia Sorento oraz Kia Carnival W Polsce akcja przywoławcza dotyczy łącznie 1552 aut, wyprodukowanych w Korei Południowej. Olej i wilgoć mogą przenikać do źródła zasilania modułu sterującego ABS, co może skutkować zwarciem i prowadzić do przeciążenia elektrycznego i pożaru. Właściciele samochodów objętych akcją zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO KIA w celu przeprowadzenia stosownej naprawy."
@Student_AWAS: "Toyota Prius i Toyota Auris – akcja serwisowa
Akcją serwisową objętych 752 tysięcy samochodów na całym świecie. Z kolei w Polsce kampania dotyczy łącznie 16910 samochodów. Awaria może występować w autach wyprodukowanych w Japonii i Wielkiej Brytanii od 10 marca 2014 roku do 30 listopada 2018 roku.

Toyota Motor Poland Company, w oświadczeniu wydanym dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, informuje, że w modelach Toyota Prius i Toyota Auris powtarzająca
Elon słuchał ciebie i kopiował Toyotę i Kia no i Hyundai.

"Hyundai wzywa samochody do serwisu, bo mogą spłonąć
ŁK
18.05.2020 12:11
Podobno winny jest moduł sterujący układami ABS i ESC. Jeśli dostanie się do niego wilgoć, może nastąpić zwarcie. Akcja ma globalny zasięg, w Polsce kampanią serwisową jest objęte prawie 6000 samochodów."
[auta ICE] powinny tylko płonąć/stać w warsztatach, a tesle być bezobsługowe i bezawaryjne... jest odwrotnie.


@Student_AWAS: no przecież płoną i stoją w warsztatach, oczywiście nie wszystkie ale dość znaczne ilości

ostatnio jak sprawdzałem to w Polsce jest 20 000 warsztatów samochodowych, wszystkie zajmują się serwisowaniem Tesli, wymianą oleju i naprawą po kolizjach?

a samych pożarów jest w Polsce średnio 27 dziennie, mogę tylko domniemywać że to raczej nie same
@gatineau: może dlatego jest 20K warsztatów, bo BEV, w tym PHEV według danych urzędów jest TYLKO 14K?:DDDDD

Według danych z końca września 2020 r., w Polsce było zarejestrowanych łącznie 14 788 samochodów osobowych z napędem elektrycznym. Przez pierwsze dziewięć miesięcy 2020 r. przybyło ich 5 792 sztuki – o 97% więcej niż w analogicznym okresie 2019 r.

o czym Ty chcesz rozmawiać. To jest kropeleczka w oceanie ICE.
może dlatego jest 20K warsztatów, bo BEV, w tym PHEV według danych urzędów jest TYLKO 14K?:DDDDD


@Student_AWAS:

ale o czym ty mówisz? To nie ja wychodzę tu z tezą że ICE się nie psują, tylko ty. I co ma ilość elektryków do psucia się ICE?