@JavaDevMatt: To pewnie też przez to jak mobilne gry na telefon są popularne wśród fanów Kubusia Puchatka, a tych to jest całe mrowie. To w połączeniu ze stosunkowo niskim kosztem takiej gry + gówno-transakcje ( ͡°͜ʖ͡°)
@TymRazemNieBedeBordo: mnie najbardziej martwo to, że w przypadku mobilek nie buduje się typowo gry, tylko projektuje się uzależniający skinner box z elementami gry :D
@JackMarston2: Niestety może to zacząć mieć dla Ciebie znaczenie, jeżeli wydawcy dojdą do wniosku, że lepiej zrobić coś na mobilki niż dużo droższą fajną grę na PC ( ͡°ʖ̯͡°)
@JavaDevMatt: te "gry" mobilne to tak naprawdę szereg mechanik marketingowych, socjologicznych by zmaksymalizowac zyski przy jak najmniejszym nakładzie.
Telefony miały taki potencjał, emulatory były już napisane i dopracowane 7-8 lat temu, dziś mamy w dłoniach sprzęt o mocy poprzedniej generacji konsol, a najpopularniejsze gry z głównej Google play to turbo casuale z 5 ikonkami do interakcji.
@KORraN: Twój scenariusz jest tak samo prawdopodobny jak to, że nagle całe hollywood przestanie kręcić blockbustery i zajmie się streamowaniem na twitchu, albo kręceniem unboxingów na yt.
Większość ludzi ma telefon, więcej ludzi zagra w niezobowiązującą grę mobilną niż w ładujące się kilka minut gta. Gry mobilne muszą mieć niski próg wejścia i zachęcać do grania, bo inaczej gracze od razu usuwają grę. Wyobrażacie sobie klikanie przez pół godziny w jakąś
@rdy: na mobilach masz biednych Hindusow/Chinczykow ktorych nie stac na kompa/konsole, i to oni przejmuja rynek. To musi miec miejsce biorach pod uwage wylacznie liczebnisc tych krajowm
oj tam narzekanie, ja tam widzę, że rynek gier indie zrobił dużo dobrego i tak naprawdę żyjemy w fajnych czasach, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Chcesz gry AAA z piękną grafiką, kiczowatą fabuła i słabymi postaciami? Masz tutaj kolejnego Assasina, God of Wara, Tomb Raidera, Dooma itd. Chcesz casualowe granie na telefon? No to masz Raid of legends, Angry Birds i inne takie. Chcesz coś bardziej ambitnego stawiającego na wyzwanie, to
#gamedev #gry
Telefony miały taki potencjał, emulatory były już napisane i dopracowane 7-8 lat temu, dziś mamy w dłoniach sprzęt o mocy poprzedniej generacji konsol, a najpopularniejsze gry z głównej Google play to turbo casuale z 5 ikonkami do interakcji.
A szkoda bo telefony miały potencjał.
Większość ludzi ma telefon, więcej ludzi zagra w niezobowiązującą grę mobilną niż w ładujące się kilka minut gta.
Gry mobilne muszą mieć niski próg wejścia i zachęcać do grania, bo inaczej gracze od razu usuwają grę.
Wyobrażacie sobie klikanie przez pół godziny w jakąś