Wpis z mikrobloga

  • 0
@Passer93 lol gdzie tak napisałam?
Skoro nie przedłużą mi umowy to pytam jak w związku z tym powinien wyglądać mój mail zwrotny dotyczący pytania mnie czy mam jakieś problemy.
Przyznanie się, że chcę się dokształcić sprawi, że przypnę sobie łatkę słabej osoby. Chęć rozwoju mnie pogrąży. Jeśli teraz wyrażę chęć starania się ujawnię swoje braki.
Jeśli wyrażę gotowość do rozwoju to szanse na nieprzedłużenie umowy są większe.
  • Odpowiedz
@PyraPrzeznaczenia: Jasna komunikacja i chęć rozwiązania problemu to nie sa "braki" ani bycie "słabą osobą". Brakiem jest udawanie że nie ma z czymś się problemu żeby ratować swoją samoocene.
Nie znam firmy w której "chęć rozwoju" miałaby kogoś pograżyć. Ale jeśli tak jest w Twojej firmie to wyjdzie Ci tylko na dobre jeśli tej umowy nie przedłużą.
  • Odpowiedz
@PyraPrzeznaczenia: Skoro są i tak duże szanse, że Ci nie przedłużą umowy to korzystaj z tej pracy ile się da, by się dokształcić. Szczególnie, jeśli to jakaś ciekawa praca i potem będziesz mogła szukać czegoś podobnego. Nabytą tu wiedzę wykorzystasz przy przyszłych rozmowach. A jeśli nie, to i tak dla Ciebie profit. Jeśli po uzyskaniu odpowiedzi pokażesz, że skumałaś i korzystasz, to wręcz powinnaś zapunktować, bo to sugeruje, że umiesz
  • Odpowiedz
@PyraPrzeznaczenia: Powiedz prawdę, jak coś spierdzielisz to dostaniesz większa burę. Trzeba być otwartym na nowości i nie robić z siebie wszechwiedzącego. Najlepiej sama zgłaszaj problemy jak z czymś masz... nikt się nie lubi dopytywać. Chwile pomysł nad rozwiązaniem sama, nie wiesz, masz wątpliwości idź do tego kto Cię szkoli...

Co ty tam robisz w ogóle? Z czym problem? Excel? Programowanie? Zagadnienia merytoryczne są problemem?

Wszystkiego można się nauczyć. Trzeba tylko
  • Odpowiedz