Wpis z mikrobloga

#szosa: Jestem zwykłym amatorem co się lubi wyrwać z domku na godzinkę czy więcej obojętne jakie warunki i zobaczyć jak sprzęcik się sprawuje. Od kiedy przeskoczyłem na 105 potem na ultegrę i ramę karbonową jazda się stała bardziej satysfakcjonująca oraz kusząca i warto było. Dokupiłem tani licznik gps z kadencją i od tej pory naprawdę widzę postępy z pedałowaniem bo zaczynam rozumieć co robię. Od niedawna zacząłem się interesować pomiarem mocy ale raczej wątpię czy w to wejdę ale ciekawość jest. Ale nie sądzę że tego potrzebuję bo mi kadencja w zupełności wystarcza. Do tego znowu oglądałem na yt tematy o tym i mam jeszcze bardziej mieszane uczucia. Poczekamy zobaczymy, pedały i buty za 500 euro to sporo, a ja nawet nie jestem pewien czy nie wrócę na spd sl.
Pobierz
źródło: comment_1606396317GijdZmdTXYNfZI4XIQfeIi.jpg
  • 20
@uysy:
Pedały kupiłem w dobrym finansowo dla mnie okresie i zaszalałem wtedy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kupiłem ramę węglową i węglowe koła z aliexpres, kupiłem całą 105 hydrauliczną. I tak złożyłem sobie węglową szosę.
Inpeka kupiłem pod koniec października 2019 Także już ponad rok ze mną.
Żadnego króla nie oglądałem.
Także już ponad rok ze mną.


@i-marszi: A on mówi, że odsyłał na kalibrację.

Skąd pomysł? Bo dwa dni temu coś kupiłem od gościa na ebay i miał to ale nikt nie był chętny. Przegapiłem bo mogłem kupić dla siebie czy odsprzedać. Chyba 6800 stages za 100 sterlingów plus 3.5 przesyłka. Za 150 bym z palcem w dupie sprzedał. Ale nie kupiłem.
@4x80:
No i co z tego że ktoś odsyłał na kalibrację? Ja też odsyłałem, kupiłem trenażer i miałem inne wskazania z pomiaru i inne z trenażera. Zadzwoniłem, kazali przesłać i przetestowali, okazało się jednak że wina leży po stronie trenażera.
To że nie ma problemu z odesłaniem czegoś to jest zaleta a nie wada!
No i co z tego że ktoś odsyłał na kalibrację?


@i-marszi: Ale wskazania nie były pewne czy raczej przesadzone. To po co to kupić jak źle mierzy? Bez sensu.
@4x80: