Wpis z mikrobloga

@bigpaws: "generator npc" xD
Widzę że masz duże pojęcie o tworzeniu gier także nie będę z Tobą dyskutował.
Powiem Ci tylko że jeżeli tekstura raz zostanie wczytana to wtedy komputer ją wykorzystuje wielokrotnie i nie wczytuje ponownie co bardzo przyspiesza ładowanie, a w grach z otwartym światem gdzie na pewno npc'e są ładowanie na bieżąco jak są w zasięgu to takie powielenie powoduje że gra rzadziej chrupnie.
Mesh oczywiście musi
  • Odpowiedz
@buhubuhu: xDxD Wykopku, jakoś wszystkie studia robiące gry z otwartym światem mieli proste narzędzie które pozwalało im tworzyć unikalnych npców, ale obsrany gimbus w necie będzie kozaczył i udawał game developera jak jedyne co zaprogramował to pralke jak mu stara kazała.
  • Odpowiedz
@bigpaws: hmm... Czekaj, sugerujesz że to zmyśliłem? Proszę, wymień mi jedną grę z otwartym światem która ma unikalne wszystkie npc. Bardzo bym też prosił o nazwę tego narzędzia bo nie słyszałem o niczym takim a przydałoby się w naszej firmie to bym podrzucił szefowi. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie zmienia to faktu że się mogli redzi bardziej postarać żeby jednak na materiałach promocyjnych nie rzucało się
  • Odpowiedz