Aktywne Wpisy
Alzena +105
Zazdroszczę wam że jesteście w stanie pić te napoje zero 😔 ja tych słodzików nie jestem w stanie zdzierżyć, zostaje po nich na podniebieniu paskudny, mdły posmak którego nie mogę się pozbyć przez wiele godzin. A co gorsza te napoje bez cukru są o wiele słodsze niż odpowiedniki z cukrem.
#zdrowie #kuchnia
#zdrowie #kuchnia
kubas_782 +165
#a4b6
#opony
daj jakieś odnośniki do badań to potwierdzających, bo ja nie potrafię dostrzec ciągu przyczynowo skutkowego.
Wyższy poziom hałasu. Wymagania stawiane w czasie uzyskiwania homologacji hałasu względem opon wzmocnionych pozwalają im na wytwarzanie hałasu wyższego o 1dB niż opony normalne.
Zastosowane wzmocnienia mogą wiązać się ze zwiększeniem grubości w strefie czoła (pod bieżnikiem) i w barku opony, co z kolei może powodować wzrost oporów toczenia i tym samym zużycia paliwa.
Wzmocnienia zwykle wiążą się ze wzrostem masy opony, co
więc to nie żadne badania.
Różnica będzie taka w spalaniu na 100 km, jakbyś 2 razy trochę ostrzej ruszył spod świateł niż zwykle. ot tyle.
A nie żaden lite czy nawet pół jak się spodziewasz
Dlatego chciałem dane liczbowe z badań, a nie jakieś opinie pseudo znawców z for internetowych czy dziennikarzy z gazet.
Dopóki nie ma cyferek, to nic nie wiadomo poza
wyrzuć jakiś grat z bagażnika o wadze kilku kg i ci się masa wyrowna.
Albo odchudź się o 3 kg
bo takie to są marginalne różnice ma komplecie opon.
Owszem, da się to odczuć np w komforcie tłumienia dziur, jakby podłączyć specjalistyczna aparaturę, ale doszukiwanie się przy tak delikatnej różnicy pasy wzrostu spalania to śmiech na sali.
https://reifen.check24.de/pkw-sommerreifen/goodyear-eagle-f1-asymmetric-5-fp-xl-225-45r17-94y-549011?label=pc