Pytanie dot. przedsprzedazy #ps5 w #mediamarkt, zamowilem wersje digital only za 1849 zł. Wpłaciłem kaucje gwarancyjna 250 zł. Dzisiaj dostałem maila z wezwaniem dopłaty o takiej treści: bardzo prosimy o uiszczenie dopłaty w wysokości 1849 zł (...) W przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane, a kaucja gwarancyjna wróci na Twoje konto.”
Powinienem mieć do wpłacenia 1599 a nie 1849 - co za cholerę nie wynika z tego maila. Sprawdziłem ze kaucja została wysłana na pewno na dobry nr konta i z dobrym tytułem - w treści regulaminu było napisane ze ten mail powinien dać kwotę pomniejszona o kaucje ale obawiam się ze kaucja nie „przeszła” do nich. Od preorderu żadnego potwierdzenia otrzymania kaucji od nich nie otrzymałem.
Z drugiej strony moje zamówienie powinno zostać anulowane bez kaucji. O normalnej godzinie zamierzam tam dzwonić - tez podobnego maila dostaliście czy kwota była obniżona o kaucje?
@nooblord66: Skoro nie anulowali Ci zamówienia to na pewno kaucja jest wpłacona, ja tez dostałem mail z cena obniżona o wcześniejsza wpłatę. Ludzki błąd pewnie ;)
@weeman, @Pepitox - dzięki za info, tak myślałem będę dzwonił
@maszy666 - o godzinie 4:00 - niewykonalne. Dodatkowo jestem pewien ze osoba z supportu może mieć niewielkie pojecie i średnio chętnie zaglądałaby głębiej - jak już zweryfikowałem, że innym osobom cena została obniżona, oraz, że moja kaucja została poprawnie wysłana - mogę konkretnie już się dopytać.
@stormkiss, @GimboSlice + do wszystkich z podobnym problemem jakby ktoś potrzebował -obsługa klienta potwierdziła, że widziała kaucje w wysokości 250 zł i wystarczy przelać 1599 zł (status faktycznie był "niedopłata") - przelałem resztę, mam nadzieję że status się zmieni :)
Dzieki za pomoc wszystkim, jakby ktoś miał podobny pomysł piszcie, mogę Wam dać update później.
Powinienem mieć do wpłacenia 1599 a nie 1849 - co za cholerę nie wynika z tego maila. Sprawdziłem ze kaucja została wysłana na pewno na dobry nr konta i z dobrym tytułem - w treści regulaminu było napisane ze ten mail powinien dać kwotę pomniejszona o kaucje ale obawiam się ze kaucja nie „przeszła” do nich. Od preorderu żadnego potwierdzenia otrzymania kaucji od nich nie otrzymałem.
Z drugiej strony moje zamówienie powinno zostać anulowane bez kaucji. O normalnej godzinie zamierzam tam dzwonić - tez podobnego maila dostaliście czy kwota była obniżona o kaucje?
@maszy666 - o godzinie 4:00 - niewykonalne. Dodatkowo jestem pewien ze osoba z supportu może mieć niewielkie pojecie i średnio chętnie zaglądałaby głębiej - jak już zweryfikowałem, że innym osobom cena została obniżona, oraz, że moja kaucja została poprawnie wysłana - mogę konkretnie już się dopytać.
Dzieki za pomoc wszystkim, jakby ktoś miał podobny pomysł piszcie, mogę Wam dać update później.