Wpis z mikrobloga

@nofink: ten sklep to banda kretynów. Chyba nigdy z żadną premierą nie udało im się zamówień zrealizować. Całe szczęście wziąłem z euro i konsola jest w drodze
  • Odpowiedz
@nofink: Dokładnie, najgorszy sklep i też xbox przelał czarę i nic tam nie kupię. Złożyłem preorder 22 września a oni mi parę dni temu że konsole dostanę na grudzień xD Z nowymi rtx jeszcze większa patola ale tym przypadku to aż szkoda strzępić ryja bo s----------e wychodzi poza skalę. Co do xboxa to zamówiłem z innego sklepu, a dzisiaj o 10 została wydana kurierowi.
  • Odpowiedz
@mit-nick: ja tam kupuję właściwie cała elektronikę, mają świetną obsługę gwarancyjną (zawsze działali na moją korzyść, mimo trudnych sytuacji), natomiast nigdy nie zamawiałem tam preorderów. To był ostatni raz ;]
  • Odpowiedz
@nofink: a ja bardziej chce nawiazac do tych pierwszych slow ktore piszesz o gwarancjach, moi znajomi mieli z nimi mase problemow, chodzi o to ze towar nowy rzekomo przysylali uzyty juz
  • Odpowiedz
Dokładnie g---o a nie sklep.
Ludzie myślą że jak gorące strzały i można coś lekko taniej kupić to jest to elegancki sklep.

Kwestia zamówień przedpremierowych to u nich totalnie leży .Kasa zamrożone a sprzętu brak .
  • Odpowiedz
@nofink: Ja kiedyś brałem tam preorder myszki glorious. Janusze na Allegro już u----i sprzedawali a xkom dalej przesuwał daty dostawy towaru który po czasie okazał się wadliwy i wymieniali mi egzemplarz na nowy. Nic do nich nie mam bo finalnie mam sprzęt jaki chciałem, jeszcze mi wysłali z reklamacji za darmo kurierem do domu, ale za ten czas oczekiwania taki mini-niesmak pozostał. Widać ze sporo ludzi tam pracuje bo odnośnie
  • Odpowiedz
@konto_dla_trybu_nocnego: Może i tak, ale tylko oni i chyba morele ciągle zbierają zamówienia mimo braków co jest mega słabe. W morelach przynajmniej wiesz który jesteś w kolejce, a w xcumie nawet tego ci nie powiedzą.
  • Odpowiedz