Wpis z mikrobloga

Postanowiłem zabrać się w końcu za #flutter i zobaczyć jak to wszystko działa i stwierdzam z ogromną przykrością, że klient webowy to jakieś nieporozumienie. Aplikacja na androida śmiga, ios śmiga wszystko połączone z Firebase'm prosta architektura mvvm no słodko. A webowy klient rzuca wyjątkami gdzie tylko nie klikniesz. Jeszcze dużo pracy przed nimi.... póki co nie da się zrobić 3 klientów z jednego kodu. #androiddev #android #ios #programowanie
  • 27
@Passer93: Ja nie lubię Fluttera, bo mnie kroi czytelność kodu, brak oddzielenia interfejsu od obsługi interfejsu, brak wysiwyg, co sprawia, że muszę spędzić dodatkowy czas na organizację kodu. Ma kilka fajnych ficzerów, ale generalnie wolałbym coś innego i czekam na popularyzację KMM.

A co robisz?
@HHHHHH: Było to rozważane u mnie w firmie. Zostało odrzucone ze względu na potencjalne problemy z poświadczeniami. Nie robiłem nic w tym, więc nie mam zdania, ale jako, że to już niemal, że webówka to jest nie dla mnie, bo ja webówki nie chcę robić.
poświadczeniami


@push3k-pro: mozesz rozwinac? Zastanawiam sie w swojej czy nie zaoszczedzic kilku mln na pwa, wiem, ze jest problem z pushami na safari, bo w 14 nie ma jeszcze pelnego wsparcia, ale z poswiadczeniami mnie zaciekawiles chodzi o autentykacje z idm'ami?
@ra_s: no co Ty? Ja mam serwis produkcyjny postawiony na tym i śmiga bez propblemu, poza wydajnością. Np przewijanie list jest słabe i szybkość ładowania strony też troche lipka
@ra_s: tzn to nie jest przejście 1:1 tak jak miedzy iOS/Android. Ja robiłem tylko pod Web i żeby przejść na Androida potrzebowałem ok 2dni wywalania i podmieniania pewnych rzeczy. I tak samo pewnie jest w drugą stronę.

Dla mnie Dart i Flutter tez bardzo spoko, brakuje mi tylko parsowania jsonów na obiekty
@ra_s: No i jest:) tylko musi być odpowiedni i użyte pakiety muszą wspierać wszystkie 3 platfromy. Jak sie ma ~50 zależności to cos się tam trafi co nie wspiera np weba albo androida/iosa