Wpis z mikrobloga

  • 4
@picasssss1 Tak to wygląda, Polak musi mieć auto tanio z oryginalnym lakierem bez szpachli to ma xD

Swoją drogą śmieszne to jest, bo było kiedyś znalezisko jak to Chińczyki wstawiają cwiary, a w komentarzach był spust nad kunsztem i fachową robotą( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • 1
@GruncleStan masz rację w serwisówkach producenta dokładnie masz informacje jak coś zrobić z dokładnymi danymi jednak tam jest to robione zgodnie ze sztuką i koszty takiej naprawy są bardzo wysokie, a samochody jak z powyższego obrazka są robione po kosztach i szybko, bo nie są to auta zabytkowe, na których na pewno zarobisz a zwykle pospolite samochody, które szybko tracą wartość. I trzeba oczywiście dodać że elementy łączeń są znacznie bardziej zarażone
  • Odpowiedz
@picasssss1: Wytlumaczcie mi jak to sie oplaca. W sensie dajmy 10-letnia klase c. Warte 40-50k. Za ile kasy trzeba kupic wrak zeby nad tym siedziec 2 miesiace, placic garaz i pracownika, lakiernika, #!$%@? muje a jak przerysowalem bok w 10 latku to rachunek #!$%@? 5k. Nie wiem na kradzionych czesciach to skladaja czy co
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@picasssss1: kiedyś w nowym focusie ktoś wjechal mi w tylny błotnik lekkie wgięcie, naprawa z ubezpieczenia w aso, ford wstawił całą ćwiartkę a sama naprawa była na 30kzl

w bmw ćwiartki, poszycia, a nawet całe nadwozia to części zamienne i możesz je nornlanie kupić

@bidzej: XD
  • Odpowiedz
  • 0
@picasssss1 Najlepszy był na takiej grupie chyba Bentley, auto rozyebane tak, że chyba żaden element nie trzymał w połowie fabrycznych wymiarów, przyszedł Michał Anioł, trochę spawania, trochę szpachlowania i jak nowy xD
  • Odpowiedz