Wpis z mikrobloga

Silniki 1.4 tsi 122km w golfach 6 to serio taka padlina? Czytam o nich i w niektórych miejscach piszą, że wszystkie tsi na łańcuszku to syf i w ogóle nie warto się tym interesować, a znalazłem też opinie, że tylko te podwójnie doładowane miały kłopoty z pękającymi tłokami, a te 122 koni są już poprawione i tylko się rozrząd wyciąga po 70k km. Orientuje się ktoś, jak to naprawdę jest?

#motoryzacja #samochody #volkswagen #vw #golf #vag
lysyzlombardu - Silniki 1.4 tsi 122km w golfach 6 to serio taka padlina? Czytam o nic...

źródło: comment_1602415823Tu5FTh39vTg4x8ezZQcV84.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

te 122 koni są już poprawione i tylko się rozrząd wyciąga po 70k km


@lysyzlombardu: o tak, to legendarny TEN POPRAWIONY. A po nim przyszedł kolejny TEN POPRAWIONY - nadal c-----y jak barszcz, jak to u VAGa.
  • Odpowiedz
@lysyzlombardu: te 122 i 125KM sa spoko i nic je nie trapi, lancuchy się na poczatku rozciagaly, teraz polatasz na zestawie spokojnie 100kkm, a zestaw lancucha + wymiana to jakies 700zl z robota, jak paskowy. I w cale nie jest pewne, ze bedziesz musial go wymieniac. Problematyczne byly te twinchargery, a jak to glupi ludzie maja w zwyczaju - od razu rozciagneli to na wszystkie modele, roczniki i wersje xD
  • Odpowiedz
Serio po czymś takim jeszcze waga chcesz kupić? Grubo.

@Crosshairs: zdajesz sobie sprawe, ze u konkurencji jest dokladnie to samo? Bo wszystkim dostarcza lancuchy praktycznie jedna firma... Tylko vaga sa miliony wzgledem reszty aut to tak tego nie slychac..
  • Odpowiedz
Bo wszystkim dostarcza lancuchy praktycznie jedna firma... Tylko vaga sa miliony wzgledem reszty aut to tak tego nie slychac..


@SpokojnyPan: Weź nie p-----l bzdur.
Jest różnica czy wymieniasz łańcuch co 50 tysięcy czy co 250 tysięcy.
Jakoś mazda, honda, ford, potrafią zrobić rozrząd na łańcuchu, co ma trwałość grubo ponad 200 tysięcy, tylko biedny vw nie umie. Ciekawe, co? Jedna firma?
  • Odpowiedz
@lysyzlombardu: były 3 1.4 tsi

Pierwszy turbo i kompresor to to wszystko było padaka

Drugi, bez kompresora same turbo miał problemy z rozrządem. Jak dużo się nie jeździ to idzie przełknąć że co 50-60K trzeba robić rozrząd i warunkowo można brać ten silnik.

trzeci na pasku już ok i nie miał problemów.
  • Odpowiedz