Wpis z mikrobloga

Podjąłem decyzję i inwestuje w kolejny silnik do simsona. Powoli będę go składał.

Z zewnętrza niczym się nie będzie różnił od zwykłego silnika prócz rury wydechowej. Będzie to jeden z najmocniejszych silników (wyglądających jak oryginał) w Polsce.
Mam tylko dylemat czy samemu go składać, czy też dać go specjaliście który złożył takich silników już mnóstwo oraz ogólnie remontuje wyczynowe 2T.
A żeby było śmieszniej cena wyjdzie podobna, bo producenci gościowi sprzedają taniej części niż mają wystawione na stronach.
Jeśli on go złoży to silnik będzie u mnie w drógiej połowie grudnia.
Postaram się o wykaz z hamowni i wam wtedy pokaże jak z mocami i dlaczego zwykły simson bez problemu objeżdża słynną na wykopie yamahe yzf 125.
#motocykle #motocykle125
  • 4
  • Odpowiedz
@mpetrumnigrum: Ile koni da rade wyciagnac z takiego silnika zeby simson sie nie rozpadl po odkreceniu manetki? Po drugie kola tego radzieckiego wynalazku wytrzymaja takie cos? uklad hamulcowy? Tu zacznie sie problem bo powsadzac wszystko co najdrozsze w silnik to tylko kwestia dolarów.
  • Odpowiedz
ale ciągle będzie wyglądać jak Simson.


@Habemuspapam69: No i właśnie to jest najbardziej zajebiste.( ͡° ͜ʖ ͡°) Metalowy motorower stworzony w latach osiemdziesiątych. A w dobrych rękach zasuwający tak po zakrętach że aż niektórzy mogą się zdziwić.
  • Odpowiedz
Ile koni da rade wyciagnac z takiego silnika zeby simson sie nie rozpadl po odkreceniu manetki? Po drugie kola tego radzieckiego wynalazku wytrzymaja takie cos? uklad hamulcowy? Tu zacznie sie problem bo powsadzac wszystko co najdrozsze w silnik to tylko kwestia dolarów.


@PancakeV: Spotkałem najwięcej 36KM ze 130cm3. Przy czym cylinder i głowica nie były oryginalne. osobiście także tego nie widziałem tylko filmik z youtube.
Słyszałem że Niemcy próbują wsadzać 210cm3
  • Odpowiedz