Wpis z mikrobloga

Jestem po wizycie w serwisie. Pod nadzorem rzeczoznawcy próbowaliśmy pobrać próbkę paliwa do badań. Okazało się, że mimo, że komputer pokazywał 26l paliwa w zbiorniku nie było praktycznie nic. Ogólnie 2 godziny męki, aby pobrać 200ml paliwa. Nie wiadomo, czy taka liczba wystarczy do jakichkolwiek badań. Prawdopodobnie pierwotny serwis na Połczyńskiej spuścił paliwo. Rozebraliśmy także filtr paliwa, nie miał żadnych zanieczyszczeń. Serwis Audi nie do końca wie co dalej zrobić, wygląda na to, że zamierzają szukać na ślepo i czekać na wytyczne z Niemiec co dalej z tym zrobić..

#audibubel
  • 6
@darek-henryk: Współczuję mireczku. Byłem teraz na etapie wyboru auta i poziom obsługi u dealerów marek premium to jakiś żart, więc nie dziwię się, że lecą w #!$%@? przy awarii. Dlatego stwierdziłem, że nie będę brał ubogiego Audi tylko full-wypas Puga 508. Oczywiście oni też mnie mogą #!$%@?ć, ale przynajmniej silnik w takim aucie kosztuje mniej niż w Audi A6. Trzymam kciuki żebyś wyszedł na swoje.
@alvaro1989: marki premium często ciągną części z azji i wymiana ich to wyzwanie zwlaszcza teraz jak covid jest. Jak stanęły dostawy to części które miały pójść na złom cudownie stawały sie ok. Tak więc myślę że rocznik 2020 średni pomysł. Części do Francuzów często są z byłych francuskich kolonii jak Wietnam Kambodża i są staranniej wykonane i zabezpieczone do transportu.
@alvaro1989: o, miałem podobne doświadczenia, nie tylko z markami premium :) I też wybrałem 508 - bardzo fajne auto. Jak serwis to się okaże za kilka dni, bo znalazłem 2 usterki + akcja serwisowa.