Wpis z mikrobloga

@dracul: No właśnie mam ten sam dylemat... jednak wydatek dość spory. Ale już od dawna o tym myśle a ostatnio #rozowypasek pytał co chce na święta w prezencie( ͡° ͜ʖ ͡°) Tak w ogóle to muszę gdzieś wypróbować taki sprzęt bo poza tanimi kierownicami nie miałem okazji jeszcze okazji testować tych droższych modeli.
@dracul: Fajna sprawa, tym bardziej ze obecne gry dobrze odwzorowują realne prowadzenie auta. Oglądałem jakiś wywiad z typkiem co jest instruktorem driftu i mówił ze jakiś gość co uczył się driftowac na symulatorach i jak wsiadl na żywo do auta to naprawdę dobrze latał bokiem
@narp: A coś z droższych wersji warto np t300 lub tx leather Edition lub może fanatec? Bo przyznam ze jak już miałbym coś kupić to wolalbym od razu dołożyć pare groszy niż zmieniać za jakiś czas o ile się wkręce
@Boa_ksztusiciel: od razu warto zaznaczyć, że w horizonie domyślne ustawienia kierownicy są tragiczne, więc radziłbym nastawić się na być może dłuższą chwilę spędzoną na dopasowywaniu ustawień, tak żeby gra sprawiała jakąś przyjemność, sam przez to kierownicę podpiąłem tylko raz i wróciłem do pada (nie chciało mi się bawić w ustawienia, choć może jeszcze spróbuję z jakimiś pożyczonymi z youtube)
@dracul: ja osobiście polecam driving force gt, tyle że teraz da
@Boa_ksztusiciel: Na razie tylko kiera i shifter. Ale stelaż też będę musiał bo pedal hamulca w g920 jest strasznie twardy i trzeba mocno się zaprzeć żeby hamować z maksymalną siłą. Jak chce mocno zahamować to mi pedały spod nóg uciekają xD dlatego #!$%@? mi się grało w forze bo nawet jak zwiększyłem czułość hamulca na max to niewiele pomogło. W dircie i project cars jest lepiej ale nie idealnie. Jak już