Wpis z mikrobloga

też bym chciał usłyszeć bo ja właśnie zbieram na VOLVO V40 jakiś 2013-2015 rocznik


@kodecss: siedziałeś już w tym samochodzie? Jak dla mnie trochę ciasny, ale zrezygnowałem z niego głównie ze względu na bagażnik. To jest niestety największa wada tego modelu, bo jest bardzo nieforemny i mały w swojej klasie. Dobry jako daily, ale jeśli myślisz o wypadzie na kilka dni w dwie osoby, to może być trochę mało miejsca.
  • Odpowiedz
@gusto-gav: auto jak auto a to czy po mokradłach przejedziesz zależy głównie od opon. Dobrze, że land rovera zrezygnowałeś bo to się do jazdy nie nadaje: albo masz kasę i zero wymagań od auta albo sprzedasz z niesmakiem bo snu to wygodne ani wytrzymałe ani specjalnie terenowe.
  • Odpowiedz
@klantik: Zależy od roczników. Były też D5 z oznaczeniem 185KM.

To co jest ważne to aby był to 5-cylindrowy silnik o pojemności 2.4. Wszystkie inne diesle mają problemy
  • Odpowiedz
To co jest ważne to aby był to 5-cylindrowy silnik o pojemności 2.4. Wszystkie inne diesle mają problemy


@Golfinho: jako volviarz odnoszę wrażenie, że ktoś kiedyś tak powiedział i teraz wszyscy powtarzają. Silniki 2.0 z psa są bardzo dobre również. A d5 wcale taki bezawaryjny nie jest.
  • Odpowiedz
@gusto-gav: Plusy: wygodny, duzy bagaznik, komfortowy, naped Awd pomga, prowadzi sie jak kombi a nie suv, minusy: koszty serwisu, wysokie spalanie, duzy promien skretu, pomimo mocy osiagi nie powalaja
  • Odpowiedz
@chuckmls: Ale silniki PSA nie występują w tym modelu (tylko w mniejszych V50). Tu masz tylko 5-cylindrowe 2.4, albo potem już pięciocylindowe 2.0 lub czterocylindrowe VEA, które są nieporównywalnie bardziej awaryjne. Napisałem skrótowo, może dlatego to umknęło. Chodziło mi o to, że szukając XC70 na P3 szukał bym tylko i wyłącznie 5-cylindrowych diesli o pojemności 2.4. No i oczywiście benzyn 2.5T oraz 3.2 (ale nie rozbitków z USA praktycznie nie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@gusto-gav: mam polecam, bardzo fajny mały czołg. Najdłuższe rzeczy jakie wozilem w srodku to listwy 3.05m. W mieście trochę wielki, na trasie mega wygoda.
Ponoć 3.2 ma najmniej rzeczy do popsucia (bez dpf, regeneracji wtryskow, turbo, egr).
Aha, wersje 205 i 215 maja podwójne turbo i wtryskiwacz piezo bez możliwości taniej regeneracji. Refurb z fabryki za ok 1100/szt.
  • Odpowiedz
@chuckmls hmm, ciekawe. Jednak co właściciel to opinia. Przerobiłem ten silnik w s70 (b5254t) w s60(b5254t2) i w V70 III (b5254t6) I z wszystkich byłem bardzo zadowolony. Także może byc kwestia indywidualnych egzemplarzy
  • Odpowiedz
@gusto-gav: jako były kilkunastoletni Volviarz powiem Ci, że byłem zakochany w tym modelu.

Nie chciałem za bardzo XC90 V8, z uwagi na to, że SUV i generalnie dużo pali, ale XC70 było dla mnie super.

Generalnie jestem fanem kombi, w tym zarówno XC70 jak i Audi allroad, które jest sporo
  • Odpowiedz
@Golfinho: ja mam 2.5ft ten co w focusach rs/st. Jakie są jego bolączki, wystarczy wejść na forum forda bo w volvo jest to dość rzadki silnik :) Głównym problemem są wycieki oleju. Ja zrobiłem w rok 70 tys km, auto kupiłem jak miało 100 tys przejechane. W naprawy różne związene z silnikiem czy układem chłodzenia poszło na pewno 12 000 +
  • Odpowiedz