Wpis z mikrobloga

Pytanie do użytkowników #szosa - czy istnieje jakiś niepisany kodeks odnośnie jazdy na czyimś kole? Jeżdżę na #rower od ponad 8 lat i pierwszy raz spotkałem się z takim zachowaniem. Jechałem sobie spokojnie 24km/h pod wiatr, przy czym wyprzedziła mnie para kolarzy - pierwszy koleś, za nim laska. Jechali jakieś 35km/h. Stwierdziłem, że skoro już mnie wyprzedzili to się podepnę. Po jakimś kilometrze koleś się zorientował, że ma ogon, zjechał na lewo, zajechał mi drogę i zwolnił spychając na pobocze, puszczając laskę dalej. WTF?! Wyprzedziłem debila, dogoniłem laskę i jechałem za nią przez 2 km mając 33km/h. Ewidentnie nie miała siły dalej szybciej jechać i tez zjechała na lewo, ale na szczęście już nie zajechała mi drogi. Myślałem, że teraz moja kolej na jazdę jako pierwszy, więc zrobiłem co mogłem trzymając te 33-35km/h ale oni trzymali się kilkaset metrów za mną. Nie było to proste, bo mój rower kosztuje tyle, co jedno koło tego pedalarza, a ja sam ważę pewnie więcej niż ta para razem wzięta. Szkoda, że nie ma go na Strava Flybes bo chętnie wyjaśniłbym, czy zepchnął mnie celowo czy ki diabeł siedział mu w głowie.
Bruniasty - Pytanie do użytkowników #szosa - czy istnieje jakiś niepisany kodeks odno...

źródło: comment_1600947798qHMtVprXlH5icbXOJNadqB.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Bruniasty: Wogole jeżdżenie na kole przypadkowym osobom to poroniony pomysł. To, że koleś ma rower za ileś tam złota i ubrany jest jak Kwiato na tdf to nie znaczy, że umie jeździć.
  • Odpowiedz
@Bruniasty: no nie było to zbyt mądre, skoro różnica między wami wynosiła w momencie wyprzedzania blisko 10km/h to założyli że nie będziesz się podczepiać, był w ogóle jakiś kontakt chociaż "cześć - cześć" czy wszystko telepatycznie? Oni nawet mogli nie być świadomi że jedziesz za nimi. Też tak miałem kiedyś, wyprzedziłem dziadka na szosie, po 10km okazało się że typ jedzie mi na kole.
  • Odpowiedz