Wpis z mikrobloga

Cześć jestem początkującym wędkarzem, ostatnio próbuje na grunt na wiśle ale od 3-4 wyjść nie ma brania (czasami uderzy coś w wędke ale po najszybszej reakcji brak ryby, wydaje mi się, że może to być osunięcie koszyka z kamienia/ryba wlatuje w moją żyłkę/ryba bierze przynęte ale błyskawicznie wypluwa w 1-2 sekundy). Przygotowaną mam zanętę uniwersalną trapera na ryby karpiowate, dodaje tam kukurydzy (miodowej/zwykłej konserwowej) i pelletu (chyba tutti frutti albo truskawki). Na włosie mam 2 kukurydzki, czasami gdy mam takie błyskawiczne branie to po wyciągnięciu z wody nie mam już tej kukurydzy i nie wiem czy robie coś źle. Łowie raczej na odcinku Most gdański-most poniatowski. Wedka Jaxon zaffira tele carp 40-100g . Myślałem też nad przerzuceniem się na metode feeder, zakupienie wędki feeder. Mógłby ktoś poradzić co mogę robić źle?
#wedkarstwo
SZVCH - Cześć jestem początkującym wędkarzem, ostatnio próbuje na grunt na wiśle ale ...

źródło: comment_1600807194T8wVtj6KXHAG76OVn49GvC.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
@SZVCH: na wiśle to popróbuj na białego na haku albo pinkę, bez kombinacji z włosami i kukurydzą. Zestaw karpiowy to trochę inaczej i wiadomo jak z tym karpiem na wiśle - jest go o wiele mniej niż leszcza / płoci. Jak chcesz polować na karpika to jeziorko + metoda.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SZVCH: tak, haczyki o połowę mniejsze (cienkie aby delikatnie przebić robaka) i jakis mix na rzekę. Jak chcesz to jakiś booster na białą rybę, dosyp robaka do zanęty i ogień. Jak już złapiesz bakcyla to można się bawić w ciekawe mieszanki i poprawianie techniki, zestawu.
  • Odpowiedz
@SZVCH: Na rysunku to wyglada jakbyś miał odwrotnie zamontowaną rureczki antysplątaniową, krótszy koniec powinien znajdować się przy wejściu żyłki głównej, ale może się nie znam:)
  • Odpowiedz