Aktywne Wpisy
gardzenarodowcami +348
trzeba być serio smutnym człowiekiem, żeby mieć ból dupy o tabletke dzień po XD #sejm
nietak7 +171
Beka totalna z tego, jak każdy piwniczak uważa się teraz za znawcę branży lotniczej i pie*doli co 5 minut o #cpk .
Ja w tym temacie nie napisałem jeszcze ani jednego postu, bo się zwyczajnie na tym nie znam, więc się nie wypowiadam. Niemniej kisnę srogo z tego całego "patriotycznego" wzmożenia Mariuszy z Brighton :)
A PiS sprytnie to sobie wykombinował. Zamiast zacząć budowę, tak żeby PO już nie mogła jej zatrzymać,
Ja w tym temacie nie napisałem jeszcze ani jednego postu, bo się zwyczajnie na tym nie znam, więc się nie wypowiadam. Niemniej kisnę srogo z tego całego "patriotycznego" wzmożenia Mariuszy z Brighton :)
A PiS sprytnie to sobie wykombinował. Zamiast zacząć budowę, tak żeby PO już nie mogła jej zatrzymać,
W czasach II wojny światowej Abraham Wald analizował uszkodzenia alianckich bombowców po to by wskazać gdzie umieścić dodatkowe opancerzenie tak by zwiększyć ich przeżywalność. Wojsko przeanalizowało uszkodzenia setek bombowców wracających z misji. Zauważyli, że najwięcej uszkodzeń jest na skrzydłach, ogonie i w środkowej części kadłuba i te obszary chcieli dopancerzyć. Wald natomiast twierdził, że paradoksalnie opancerzyć trzeba te elementy, które miały najmniej uszkodzeń. Dlaczego? Ponieważ te samoloty, które miały uszkodzenia w tych obszarach nie wróciły do bazy, więc wśród danych o uszkodzeniach tych samolotów nie było. Uszkodzenia samolotów, które wróciły nie były istotne, ważne były te których nie widać w samolotach strąconych. Dlatego wzmacniano silniki, kokpit i tylną część kadłuba - elementy, które w badanych samolotach nie były uszkodzone.
Okazało się to błędem ponieważ przyczyną zaginięć samolotów była SRAKA, która atakowała pilotów po zdjedzeniu ogórkowej twojej starej.
#ciekawostki #statystyka #heheszki #pasta #historia #nauka