Wpis z mikrobloga

LOL. GM będzie robiło Nikoli auta na zasadzie "cost-plus" kontraktu. W praktyce więc GM nie ma nawet interesu starać się ograniczać kosztów produkcji tego auta, bo oni i tak muszą mieć za to zapłacone. LOL LOL LOL

Patrząc na Nikolę coraz bardziej mam ochotę na jej przykładzie nauczyć sie shortowania. Ktoś coś? Na jakiej platformie/serwisie najłatwiej będzie mi to zrobić?

Ale będzie zabawnie, jak nikola się wykoziołkuje w końcu i sparzy kilku inwestorów, którzy szukają nowej Tesli... skończą się tańce ze SPACami... kilka innych startupów dostanie przez to po dupie, bo ludzie będą się bać inwestować w inne alternatywne firmy z tego sektora..

#gielda #nkla #tsla #tesla
anonimowy_programista - LOL. GM będzie robiło Nikoli auta na zasadzie "cost-plus" kon...

źródło: comment_1599778413CvuzMlwEzEH8fKNM2oMyp8.jpg

Pobierz
  • 14
@anonimowy_programista: No nie wiem czy do końca rozumiem, ale poza 3 darmowymi inwestycjami w miesiącu masz jakby obrót tą samą akcją w ciągu jednego dnia. A tak to dolar od transakcji poza limitem.
Tam gdzie trzymasz teslę nie da rady shortów łatwo robic?
Sory, chyba źle zrozumiałem, nie jestem pewien czy ta opcja już jest dostępna.
@anonimowy_programista: po przeczytaniu info i NKLA nawet chciałem postawić shorta i dalem sobie spokój. Na pre markecie już było 6% w dol, a sesje zakończyli na 9%, minus, te 3% i tak nie bylo warte transferu, jeśli poleci niżej, to może...Szortowac najłatwiej na trader212, albo etoro, oba, to zwykle apki, łatwa obsługa, ale jednocześnie instytucje finansowe podlegające prawu bankowemu UE, czyli z pełna gwarancja dla klientów jak w bankach.
@anonimowy_programista: Trzeba brać pod uwagę, ze sprzedaż elektryków przez koncerny samochodowe nie ma podstaw rynkowych. Koncerny samochodowe są obciążane dodatkowym podatkiem za emisje CO2 za cala sprzedaż roczna. BMW czy mercedes, które produkują duże paliwożerne pojazdy, mają dwie opcje- zapłacić extra podatek, albo sprzedać cos bezemisyjnego. Dlatego sprzedają w pewnej ilości elektryczne wynalazki, nie po to, żeby na nich zarobić, ale po to, żeby zniwelować ten podatek. Tu mamy powód, dla
@anonimowy_programista: @Obruni: To by znaczyło że GM i Nikola potrzebują się nawzajem. Znaczy GM może zawsze zrobić swoje elektryki albo nawiązać współprace z kimś innym. Ale wydaje mi się że jest trochę hype na tego pickup'a więc kto wie może nie pójdzie im tak źle gdy ludzie będą to w miarę kupować + pomoc od GM zamian za obniżenie CO2.
@anonimowy_programista: nie wiedziałem, o tych kredytach, ale to by sie wpisywało w schemat. Czytałem o tym, jak dilerzy w europie mają wiadomości typu- sprzedaj w tym roku X sztuk elektryków, za jakiś czas wiadomość- stop, sprzedaliśmy wystarczająca ilość, na ten okres nie namawiaj klientów. Sprzedaż en masse pokryła ewentualny podatek. Z drugiej strony Tesla robi na tym duże pieniądze, sprzedając prawa do emisji innym firmom, :))
@PanPrzewodniczacy: tylko widzisz, nawet o tym ostatnio gadaliśmy z programista, ze wielkie firmy samochodowe, zamiast zaangażować swój gigantyczny potencjał i przestawiać sie, na to co nieuniknione, szukają jakichś protez, kombinują jak uniknąć dodatkowych kosztów, zamiast robić dobra robotę. I to mimo, ze Tesla (co jest historycznym ewenementem) otwarła wszystkie swoje patenty- każdy czy to Zdzisiek z warsztatu za blokiem, czy wielki koncern, może kopiować rozwiązania Tesli do woli za free. A