Wpis z mikrobloga

  • 1
@bizancjo Na pociągu w obsłudze to ostatni poziom, dodatek stażowy, ewentualnie praca na stanowisku biurowym, jako specjalista od danej dziedziny. Ale w systemie pracy poniedziałek-piatek bym oszalała
  • Odpowiedz
  • 17
@bizancjo Czekać na piątek, gdziekolwiek wyjść tłumy ludzi, w sobotę chcesz jechać w gory/nad wode-ludzie. Zostaje niedziela z wizją ze nawet nie możesz pójść do sklepu. Zwiedzanie i wypady we wtorki czy środek tygodnia to najlepsze, możesz odpocząć. Dla kogoś lubiącego turystyke to świetny wybór. Musi być wysoka norma, żebym w pracy była 4 dni pod rząd, więc zdążysz sie zresetować od pracy
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Felixu: przecież nie codziennie. Wyobraz sobie że w takim systemie też pracują ludzie za 1950 i marzą aby mieć ponad 3
  • Odpowiedz
  • 2
@piteross Cofanie pociągu na szlaku, hamulce zespolone, towary niebezpieczne i nadzwyczajne, prędkości, wybrane sygnalizacje i wskaźniki, manewry, prowadzenie ruchu, oględziny techniczne i usterki. Egzamin praktyczny-proba hamulców, dokumentacja, oględziny techniczne, droga przebiegu.
Test 30 pytan pisemne, no i pytania ustne zgodnie z rozporządzeniem 15 działów.
  • Odpowiedz
@SzaraSara: serdeczne gratulacje. Koleje Dolnośląskie to mój ulubiony przewoźnik, mam nadzieję że wkrótce zawitają do mojego rodzinnego miasta (podobno rozmowy trwają). Powodzenia ()
  • Odpowiedz
  • 0
@piteross No jakieś 5-6 instrukcji napisane językiem kolejowym czyli mało logicznym xD Ogólnie nie możesz mieć ani jednego błędu na praktyce i ustnym Test dopuszcza jakiś tam procent błędu, ale nie mówili ile poprawnych.
  • Odpowiedz