Wpis z mikrobloga

Dostałem bana na #tinder nie wiem za co w sumie. Albo za fake konto, albo za usuwanie i zakładanie konta zbyt często. Kupiłem nowy starter żeby na inny numer konto założyć, a tu #!$%@?. To samo. Tylko numer wpisałem, potwierdziłem kod sms i od razu ekran jak na screenie. Nawet do ustawień typu wiek, płeć itp. mnie nie przepuściło. Wygląda jakby mi telefon (w sensie urządzenie) zbanowali. Kupiłem kolejny starter i założyłem konto na komputerze, a później spróbowałem zalogować się na tym telefonie, no i znowu po wpisaniu kodu sms pisze, że konto zablokowane. Jak próbowałem się zalogować jeszcze raz na komputerze podając ten sam numer, to też od razu ban wyskoczył, więc numery telefonu też są od razu banowane jak spróbuję się nimi zalogować na tym telefonie. Nie znam się za bardzo na tych sprawach. Macie pomysły jak to obejść, czy już na tym telefonie nie odpalę tindera? ()

#tinder #randkujzwykopem #przegryw #informatyka #aplikacjemobilne #shadowban #ban #telefony #niewiemjaktootagowac #problemypierwszegoswiata #technologia #pytanie #pytaniedoeksperta #android #elektronika #internet #pomocy
BrandonTorrent - Dostałem bana na #tinder nie wiem za co w sumie. Albo za fake konto,...

źródło: comment_1597271515WEsFxXJQx6MMe00ibKmsLA.jpg

Pobierz
  • 29
@Przegrywinho69: Może i jestem przegrywkiem, ale jeszcze nie zdesperowanym. Mam normalne konto ze swoimi zdjęciami, a to drugie, dodatkowe było do różnych eksperymentów, których celem jest lepsze zrozumienie tindera, jego społeczności i mechanizmów w nim zachodzących, a w rezultacie optymalizacja procesu wychodzenia z przegrywu.