Wpis z mikrobloga

Mirki znacie mnie nie od dziś, mam niewyparzona jape i zwykle szybciej pisze niż myśle ;)
Często nie odbieram telefonu, nie odpisuje na maile bowiem brakuje rąk do pracy, często naprawy trwają wieki ale nigdy by mi nie przyszło do głowy ze by klientów i was oszukiwać!

Ci z was którzy mnie nie kojarzą to urodziłem się z lutownica w ręku, prowadzę serwis elektroniki i kanał na YouTube gdzie pokazuje jak działam a często piętnuje januszowanie innych serwisów.
Mam pod tym względem na pieńku z wieloma osobami, których boli to co robię, co pokazuje i mówię
Pojawiła się rok temu afera z serwisem z Otwocka i tzw branża GSM - tj. ludzie którzy argumentują to co robią tym, ze długo siedzą w branży i zaczynali kiedy dla mnie szczytem była Nokia 3310
Wiecie tacy wyjadacze 20 lat w branży ;)
Czyli ze mam zamknąć jape, bo się nie znam na niczym,a zamiast wytykać błędy powinienem trzymać sztamę.

Taka o to nieprawdziwa informacja pojawiła się w opiniach pare godzin temu
https://g.co/kgs/wzwCAH

Najbardziej mnie denerwuje fejk bowiem nie potrafię się odnieść do tego, jeżeli gdzieś coś nie wyjdzie i klient się wkurzy to jest to informacja zwrotna, przez co można poprawić sprawy które zawodzą
Tutaj ręce mi opadły :(

Jak można działać w takiej sytuacji ? Prawnik czy siła spokoju lub siła wykopu?

#firma #wlasnafirma #dzialalnoscgospodarcza #afera #zalesie #wykop #prawo #google #elektronika #lutowanie
Pobierz Pan_Slon - Mirki znacie mnie nie od dziś, mam niewyparzona jape i zwykle szybciej pis...
źródło: comment_1596943990FkwQ6Vxz3k87UgaBwOFp28.jpg
  • 94
@Pan_Slon: chyba jestem jedynym potencjalnym klientem, którego takie odpowiedzi sklepu nie ruszają. Szczerze? Dobrze im napisałeś, ja bym jeszcze dodał, żeby fakał bobla. ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

Bardzo denerwuje mnie to podejście do klienta "bez emocji" bo "klient nasz pan" podczas gdy klienci to często chamskie buraki, których rodzice kultury nie nauczyli. Jechać po takich ludziach bez litości.
Pomijając zaistniała sytuacje to jeżeli chcesz być naprawdę pro konsumencki i miec dobra opinie to zacznij jednak na te maile odpisywac i odbierac telefony. Jak działasz jednoosobowo to niestety musisz się z tym liczyć ze nie mozesz cały czas tylko lutowac ale trzeba zacząć obslugiwac ludzi jak nalezy. Ewentualnie jeżeli biznes się kreci to pomysł o pomocniku.
to zacznij jednak na te maile odpisywac i


@Aeciatko: Działam ale nie znajde 200-300 tys zl na już, to trwa. Wynająłem dwa razy większy budynek już, szukam rozwiązań do obsługi zgłoszen i poprawy komunikacji. Ubocznym efektem popularnosci jest masa zapytań osób, widzów i przypadkowych ludzi o rzeczy nie do końca związane z naprawami, dziennie potrafi przyjść kilkadziesiąt maili nie na temat naprawy a zakupu baterii, weryfikacji telefonu na olx bo ktos