Wpis z mikrobloga

Mirki znacie mnie nie od dziś, mam niewyparzona jape i zwykle szybciej pisze niż myśle ;)
Często nie odbieram telefonu, nie odpisuje na maile bowiem brakuje rąk do pracy, często naprawy trwają wieki ale nigdy by mi nie przyszło do głowy ze by klientów i was oszukiwać!

Ci z was którzy mnie nie kojarzą to urodziłem się z lutownica w ręku, prowadzę serwis elektroniki i kanał na YouTube gdzie pokazuje jak działam a często piętnuje januszowanie innych serwisów.
Mam pod tym względem na pieńku z wieloma osobami, których boli to co robię, co pokazuje i mówię
Pojawiła się rok temu afera z serwisem z Otwocka i tzw branża GSM - tj. ludzie którzy argumentują to co robią tym, ze długo siedzą w branży i zaczynali kiedy dla mnie szczytem była Nokia 3310
Wiecie tacy wyjadacze 20 lat w branży ;)
Czyli ze mam zamknąć jape, bo się nie znam na niczym,a zamiast wytykać błędy powinienem trzymać sztamę.

Taka o to nieprawdziwa informacja pojawiła się w opiniach pare godzin temu
https://g.co/kgs/wzwCAH

Najbardziej mnie denerwuje fejk bowiem nie potrafię się odnieść do tego, jeżeli gdzieś coś nie wyjdzie i klient się wkurzy to jest to informacja zwrotna, przez co można poprawić sprawy które zawodzą
Tutaj ręce mi opadły :(

Jak można działać w takiej sytuacji ? Prawnik czy siła spokoju lub siła wykopu?

#firma #wlasnafirma #dzialalnoscgospodarcza #afera #zalesie #wykop #prawo #google #elektronika #lutowanie
źródło: comment_1596943990FkwQ6Vxz3k87UgaBwOFp28.jpg
  • 94
Pomijając zaistniała sytuacje to jeżeli chcesz być naprawdę pro konsumencki i miec dobra opinie to zacznij jednak na te maile odpisywac i odbierac telefony. Jak działasz jednoosobowo to niestety musisz się z tym liczyć ze nie mozesz cały czas tylko lutowac ale trzeba zacząć obslugiwac ludzi jak nalezy. Ewentualnie jeżeli biznes się kreci to pomysł o pomocniku.
to zacznij jednak na te maile odpisywac i


@Aeciatko: Działam ale nie znajde 200-300 tys zl na już, to trwa. Wynająłem dwa razy większy budynek już, szukam rozwiązań do obsługi zgłoszen i poprawy komunikacji. Ubocznym efektem popularnosci jest masa zapytań osób, widzów i przypadkowych ludzi o rzeczy nie do końca związane z naprawami, dziennie potrafi przyjść kilkadziesiąt maili nie na temat naprawy a zakupu baterii, weryfikacji telefonu na olx bo ktos
@Pan_Slon: Przede wszystkim odpowiadając w internecie na takie zarzuty, rób to tak, by Twoja odpowiedź była niebywale kulturalna, uprzejma i wyważona oraz rzetelna. Jeśli klient lub "klient" zaczyna być agresywny lub rzuca epitetami tym LEPIEJ dla Ciebie. Swoim dyskursem masz dystansować się od poziomu agresora lub prowokatora tak mocno, jak to tylko możliwe. Normalni, zdrowi psychicznie ludzie od razu rozpoznają kto jest agresorem a kto zrównoważonym profesjonalistą.
Nie daj się sprowokować.
@Pan_Slon: jakiś czas temu przy otwieraniu kolejnego punktu w galerii, poprzedni właściciel (któremu galeria nie przedłużyła umowy a my weszliśmy na jego miejsce) postanowił zrobić nalot fałszywych opinii w googlach na nasz punkt, google ma to w dupie więc też musieliśmy zrobić nalot swoich opinii i tym sposobem mamy ponad 350 opinii z 5 gwiazdkami i 86 z 1* xD Przede wszystkim musisz nauczyć się podejścia do klienta nawet takiego który
Przede wszystkim musisz nauczyć się podejścia do klienta nawet takiego który jest nieuprzejmy wobec Ciebie, zawsze z kulturą wyjaśniaj że nie ma racji, a jeżeli wciąż się upiera i wyzywa to po prostu zacznij przytakiwać i mu się znudzi, zawsze działa ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Mzil: Zwykle jestem uprzejmy bo nie mam powodu do złości, dopiero jak ktoś personalnie jedzie mi od #!$%@?ów to odpłacam tym samym
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pan_Slon: o wlasnie, szukalem kogos kto mi dobrze przylutuje hardmoda do nintendo switch lite (mod jest juz u mnie), nazywa sie team xecuter sx lite. Ile by kosztowala taka impreza? Przypomniales mi o sobie po tym Otwocku xD (moje miasto, pamietam wpis i pamietam ze u Ciebie jest solidnie)
@NaopaK: Jak wrócę z krótkiego urlopu czyli przyszły tydzien to chciał bym polutować coś innego tj gopro oraz może to nintendo więc trzymaj rękę na pulsie i atakuj za ok tydzien :)
@Pan_Slon: W ogóle ktoś zagląda na te opinie Google? XD

Przecież opinie randomów można sobie w dupę wsadzić, a te na Google to można bezproblemowo usunąć. A rajd taki sobie, podobny do rajdu na Villę Carpatię. Szkoda, że Cię nie zaspamowali i nie zmienili profilu działalności na wysypisko śmieci.
@eyaf: Praktycznie zawsze - pod warunkiem, że nie masz do czynienia z jakimiś kretyńskimi rajdami. Tak jak z tą Villą Carpatią, w której do tej pory #!$%@? wie o co chodziło. Prawda jest taka, że Google to chyba najgorsze źródło jakichkolwiek opinii, tym bardziej, że każdą opinię można tam moderować.

Znacznie lepiej już sprawdzać opinie na FB, albo po prostu zadzwonić do lokalu. Na FB taki delikwent podpisuje się imieniem i
@Pan_Slon: swoją drogą, zabawne, jak ludzie uznają, że skoro coś cię wkurzyło/oburzyło, to ich to "odrzuca".
Szczerze, to wolę ludzi z niewyparzoną gębą, niż fałszywych, grzecznych cwaniaczków, którzy wbiją mi nóż, gdy opuszczę gardę.
Niestety, współcześnie większość społeczeństwa staje po stronie nie tego, co ma rację, a tego, którego wsparcie wskazują im emocje. Innymi słowy, taka Monika84 nie będzie się wczytywać i myśleć nad sprawą, ani oczekiwać dowodów. Ją po prostu