Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Ha_wu_de_pe: ale po co? Przecież to może być zbalansowane w ten sposób. Musisz zbudować 2 budynki za kupę kasy i surowców, dodatkowo ulepszenie. Tylko przyrost musi być podzielony na pół. Nie zawsze będzie się opłacać budować dwa. Poza tym to jest chyba fajnie uzasadnione fabularnie.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@deyna: no i każda z tych jednostek zajmuje osobny slot na polu walki. Lepiej atakować lub przyjąć cios czteroma jednostkami 7 poziomu z innego zamku niż 2 razy po dwiema z tego.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Patrząc pod kątem pvp, w którym zasadniczo rzadko stawia się siedlisko 7. poziomu, to nie wpłynie to raczej na balans. IMO fajna sprawa, w zależności od potrzeb będzie można brać bardziej użyteczną jednostkę.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kryspin013: bo maja byc "dwie sciezki" rozbudowy. Jedna to robotyka (maszyny, inzynietowie, bron palna) i druga to "sciezka natury" czyli poddanie natury woli czlowieka (jakies niziolki, te smoki i cos tam jeszcze)
dwie mogą być, najważniejsze żeby to zaimplementowali jak w HOMM IV że można wybrać tylko jedną a nie dwie naraz

2 jednostki 7 poziomu - heroes 3 perfectly balanced as all things should be


@KornKid: @Ha_wu_de_pe: Ruskie pokazały, że potrafią tak balansować, że obecnie do turniejów Heoresów wykorzystuje się HoTA a nie oryginał gry, więc o to czy to będzie zbalansowane bym się nie bał. Jak nie będzie to nie