Wpis z mikrobloga

elo mordy, jako że mój sony xa1+ nie nadaje się już do niczego to chcę kupić coś nowego w cenie 1k-2k, wiem, że spory rozstrzał, ale w sumie nie mam wygórowanych wymagań sprzętowych, wystarczy mi przeglądanie internetu, jutuby, wykop, mail, czasem jakieś zdjęcie. Dlatego zamiast skupiać się nad bebechami telefonu chciałbym mieć ładny wyświetlacz, aparat, czy dobre wykonanie. Zastanawiam się nad jakimś samsungiem serii A ( bo superamoled ), jeśli chodzi o wykonanie bardzo podchodzi mi nokia, z chińczyków zastanawiam się nad Mi 10 lite 5g oraz Pocophone f2 bo mają 5g
Jakieś rady? Coś ciekawszego? Bo ostatnio w kwestii smartfonów jestem zielony xD
#smartfon #telefony #xiaomi #samsung #nokia
  • 18
@k3lt: całkiem fajny ten galaxy, 6000mAh bateria, musiał bym zobaczyć gdzieś w neonecie czy innym media markt jak mi będzie leżał
@smacznyy: mam służbowy J6 i jakoś tak nie bardzo mi się podoba xD
iphone nie chcę bo jednak przyzwyczaiłem się do androida, poza tym kilka lat temu pracowałem w serwisie gwarancyjnym apple i wymieniałem ekrany, głównie w 7 i 7+, po czymś takim nigdy nie spojrzę na produkty apple
@czlowiekproso Podobno jest problem z zielonymi ekranami ( ͡° ʖ̯ ͡°) Ewentualnie może zeszłoroczny flagowy Xiaomi? Jest w cenie Norda, a wcale nie taki zły telefon. Ja do dziś siedzę na Galaxy Note 8 i może będzie przesiadka na 20 Ultra jak znajdę źródło do kupna wersji ze snapdragonem ()
@venividi: OP napisal w oswiadczeniu ze to cecha ekranu w tym telefonie a nie wada. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Firma (oprócz wychwalenia jakości wyświetlacza) przyznała, że problem może się pojawić przy niższych stopniach podświetlenia. Według OnePlusa to skutkiem technologii wykonania wyświetlacza i nie jest problemem z jakością.

@czlowiekproso: Ta Nokia ma bateria 3.5Ah a jest wieksza od M21, no i IPS.