Wpis z mikrobloga

Potrzebuje samochodu na dojazd do pracy itd, mam trochę ponad 10k na ten cel.
Nie znam się zbytnio na samochodach a poprzedni to była studnia bez dna (A4 b5), chce kupić coś małego w miarę "świeżego" min 2005r. I koniecznie w LPG. Moim głównym kandydatem jest Grande Punto 1.4 75-95km. Co myślicie o Punto i na co zwracać uwagę przy kupnie? Nie chce znowu się wylądować w skarbone gdzie naprawy wynoszą rocznie więcej niż cena samochodu. Doradzcie mi coś :)
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
  • 37
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@ks2m: no właśnie bardzo dobrze stare znane 1.4 fire @ItsZaczi: jak już to wersja 95 koni mniej to muł trochę.
Ogólnie to wyznacznikiem dla mnie nie był by model tylko co znajdziesz bliżej w jak najlepszym stanie i historia imo
@ItsZaczi: miałem taki dylemat 2 lata temu, taki sam budżet, wziąłem grande punto 1.4 8v z 2006 i żałuję, drobne, ale kosztowne awarie mnie dobijają (ostatnio linka wybieraka - 300pln, w styczniu alternator - 600pln), w ubiegłym roku podobną kwotę wydałem
@xionze: nie, po prostu żeby go zdjąć trzeba rozpiąć rurki klimy, więc serwis klimy w pakiecie. Dodam, że to nie był pierwszy serwis alternatora w tym aucie
@ItsZaczi: samochodu ci nie doradzę, ale rozważ opcję kupienia czegoś za 7k i zamontowania samemu instalacji lpg za 3k. Wtedy masz pewność, że instalacja jest ok, jest nowa i masz gwarancję. Ja miałem dwa wcześniejsze auta z gotową lpg i ogólnie to okazało się, że to jakieś najtańsze wersje gdzie nic nie można ustawić, albo, że papiery już dawno pogubione. Teraz założyłem sam i jeździ jak złoto (ale dopiero jakieś 25