Wpis z mikrobloga

Czy naprawdę tak ciężko postawic z 15 fotoradarow w każdą stronę na całym warszawskim odcinku S8 i bezwzględnie ograniczyć prędkość do 90kmh? Codziennie tam jest kilka wypadków, codziennie każdy z tysięcy kierowców traci dziesiątki minut stojąc w korkach. Czemu nikt z tym nic nie robi? Gdzie jest ten cały #trzaskowski?
#warszawa #ruchdrogowy
  • 75
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@AlfredoDiStefano: fotoradary nic nie dadzą.
Moim zdaniem winna jest jazda na zderzaku. Nikt nie robi odstępów, bo zaraz ktoś tam wjedzie.
A później chwilą nieuwagi i pyk, stłuczka.
  • Odpowiedz
@AlfredoDiStefano: ograniczenie prędkości do 90km/h to co tam zmieni? Większość wypadków tam jest z powodu niezachowania odstępu, ewentualnie zmiana pasa w niewłaściwym miejscu. Z tego co kojarzę, to większość wypadków jest w miejscach, gdzie już dawno jest ograniczenie do 90km/h.
  • Odpowiedz
Nie znam tego odcinka, ale chyba coś z tą drogą jest mocno nie tak skoro ciągle są wypadki i trzeba dodatkowo ograniczać prędkość mimo że to ekspresówka. Źle zaprojektowany odcinek? Zbyt mała przepustowość drogi?


@Trzesidzida: ogolnie to tak:
1. to trasa szybkiego ruchu lecaca przez miasto, wiec spotykaja sie tam kierowcy co robia ktoryset kilometr dzisiejszego dnia z tymi co 5 minut temu odpalili auto i dopiero sie "rozkrecaja"
2. dodaj
  • Odpowiedz
@AlfredoDiStefano: Ogromny problem to idioci jadacy non stop 90-100 SRODKOWYM pasem. Wyprzedzenie takiego to koniecznosc zjechania albo na prawy gdzie czesto sa ciezarowki albo nieliczni, ktorzy jada prawidlowo, albo przeskok na lewy.
Oznakowanie tez jest marne i zaskakujr wielu kierowcow.
Predkosc to nie problem, problemem sa male odstepy miedzy autami i brak przewidywania.
  • Odpowiedz
4. poza tym, trasa jest zle zaprojektowana, jedziesz sobie spokojnie prawym pasem i nagle sie okazuje ze on jest do zjazdu....


@DryfWiatrowZachodnich: Kiedyś tak #!$%@?łem się na ten pas oddzielony barierkami z linek xD Tamtędy nawet przy navi z oznaczeniem pasów trzeba dobrze patrzeć, a natężenie ruchu jest spore i można wpakować się w kogoś raz dwa.

to wina projektantów tej trasy, zjazdy na tej trasie to jakaś masakra, zwłaszcza na
  • Odpowiedz
Ogromny problem to idioci jadacy non stop 90-100 SRODKOWYM pasem


@Euphor: jak ktos nie zna trasy to nie jest to takie glupie rozwiazanie... prawy potrafi nagle zrobic sie pasem do skretu. Zreszta zauwazylem to takze w miescie na "normalnych ulicach", na srodkowym czesto sa niemiejscowi bo latwo uciec w obie strony, poza tym z prawego moga skrecac albo wyjezdzac na niego z parkingow wzdluz ulicy

Kiedyś tak #!$%@?łem się na ten
  • Odpowiedz
Tu nie chodzi o fotoradar, a o następujące sprawy:
- fatalnie zaprojektowane węzły - krótkie, ciasne
- fatalne oznakowanie dróg szybkiego ruchu w Polsce
- skrzyżowanie ruchu lokalnego z ruchem tranzytowym (brak ringu wokół Warszawy - aczkolwiek zastanawiam się, czy powinien iść on tak daleko jak planowana jest A50)
- nieprzestrzeganie odległości między autami - tu przydałyby się fotoradary jak w Niemczech, pilnujące odległości, nie prędkości.
  • Odpowiedz
@AlfredoDiStefano: To nie prędkość jest problemem tylko #!$%@? w rozjazdach i znakach. Tam w kluczowym miejscu jak źle zjedziesz to zamaist pojechać na Białołękę to trafisz na Bielany kilka kilometrów dalej omijając wiele zjazdów.
  • Odpowiedz