Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Chciałbym Was zapytać o zdanie
Czy ja mam coś z głową czy może sprzedawca/producent?

Kupiłem produkt, który został użyty zgodnie z instrukcją. Niestety prawdopodobnie coś lub ktoś na etapie produkcji schrzanił i zastosowany produkt zniszczył powierzchnię czyszczoną.

Poinformowałem producenta, ten poprosił o zwrócenie produktu
Uwaga!


Miałem już 2podobne akcje i zawsze to firma/producent zamawiali kuriera przy reklamacji i potrafli przeprosić już na etapie zgłoszenia reklamacyjnego.

Co o tym sądzicie?
#prawo #obslugaklienta
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Crea: bez powiedzenia na jakiej podstawie ma nastąpić ten zwrot, to ciężko gdybać. jeśli to odstąpienie od umowy w terminie 14 dni to ty zwracasz na swój koszt, a on zwraca Ci koszt przesyłki do Ciebie. Jeśli rękojmia to robisz to na jego koszt. Jeśli gwarancja to mogło być zastrzeżone że zwrot następuje na Twój koszt.
  • Odpowiedz
@Crea: no to mu odpisz, że reklamujesz produkt i również naprawę wady którą produkt wyrządził. Powiedz, że póki co nie odeślesz, ponieważ dajesz część do biegłego sądowego by mieć opinię dla rzecznika praw konsumenta.
  • Odpowiedz
@Adams_GA: Etykieta produkty wskazuje, że czyszczone powierzanie nie zniszczą powierzchni, gdyż produkt posiada neutralne pH.

Niestey, powierzchnie zniszczył i zmył zabezpieczenie w powierzchni metalowych.

Żądanie - zwrot kosztów naprawy i zwrot kosztów za zakupiony produkt.
  • Odpowiedz