Wpis z mikrobloga

Nienawidzę PiSu z całego serca. Ale weźcie mi tam ludzie od Trzaskowskiego z #neuropa wyjaśnijcie jedną rzecz. Urodziłem się w Gdańsku, mieszkam tu całe życie i tu studiuję. I dlaczego z powodu tego, że urodziłem się w mieście wojewódzkim mam być gorszym Polakiem od kogoś kto się urodził w jakimś Wilkowie, Kętrzynie czy Strzegomianach? Co, to dla Gdańszczan książki, bilety autobusowe czy korepetycje są darmowe i tylko wieśniaki muszą płacić? Dlaczego prezydent Warszawy napluł w pysk wszystkim młodym Warszawiakom? Dajcie mi jakiś REALNY powód dla którego mam głosować na Trzaskowskiego, zamiast olać drugą turę? I błagam, nie walcie mi tu argumentami typu "A bo Duda łamie konstytucję, a Trzaskowski nie" bo zaczynam mieć tą konstytucję powoli w dupie
#bekazlewactwa #bekazpo #polityka #konfederacja
Pobierz marv0oo - Nienawidzę PiSu z całego serca. Ale weźcie mi tam ludzie od Trzaskowskiego ...
źródło: comment_1592948995UC9jCqIiG3Bpy27YZ4FFxU.jpg
  • 36
via Wykop Mobilny (Android)
  • 64
@marv0oo: wydaje mi się że motywacja jest taka że ze wsi trudniej się wyrwać. mieszkając w Gdańsku czy innym mieście wojewódzkim możesz studiować mieszkając jednocześnie z rodzicami i nie ponosisz kosztów wynajmu, utrzymania. a dla rodziców ze wsi, posłanie takiego studenta do miasta na studia to wydatek 1000 może więcej, może mniej miesięcznie. nie każdy może sobie na to pozwolić. coś w rodzaju wyrównywania szans
@marv0oo: słyszałem że Trzaskowski to większy socjalista niż Duda, będzie tak że wyrucha was wszystkich i skończy się zachwyt władaniem 5 językami xD

To jest śmieszne że wykopki łykają #!$%@? wszystko, dosłownie wszytsko jak pelikany. Tak samo łyknęli wojenkę między PiS a PO, między TVPiS a TVN, i już #!$%@? widzą tylko albo Dude albo Trzaskowskiego. To jest dramat #!$%@? i w tym kraju nic się nie zmieni.