Wpis z mikrobloga

Mirki, ale mi jest przykro. Nie dostałam swojej wymarzonej pracy. Mam ochotę zadzwonić tam i zapytać dlaczego mnie nie wzięli, kto był lepszy ode mnie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Podczas rozmowy złapałam fajne flow z rekruterem, nawet sobie żartowaliśmy. Powiedział, że mam bogate doświadczenie, że moje cv ładnie wygląda. Podczas pytań technicznych odpowiedziałam na wszystkie pytania dobrze. Jak opowiedział mi o projekcie, do którego by mnie przydzielił to powiedziałam, że to idealny projekt dla mnie, bo w 100% nachodzi na moje zainteresowania. Aplikowałam na testera oprogramowania, rok już pracuję jako tester, do tego mam inne praktyki programistyczne. Umiem w programowanie, ogarniam na czym polega testowanie. Na wszystkie pytania odpowiadałam dobrze. Kurcze, ale mi przykro. Nawet nie wiem co zrobiłam nie tak i nie wiem w czym ktoś inny był lepszy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#pracbaza #smutnazaba
  • 28
@amisobad: no, ale na pytania technicze jak odpowiedziałam to rekruter mówił 'no bardzo dobrze', w jednym nawet i przerwał bo za dużo chciałam gadać i powiedział, że wystarczy. z resztą sam mówił, że mam bogate doświadczenie
@konsumatumest: Siedząc z drugiej strony powiem Ci tak - wbrew pozorom bardzo wiele czynników nie zależy od rekrutera, szczególnie w dużych firmach. To nie musiało być tak, że z Tobą był jakiś problem, procesy mogły po prostu przyblokować proces rekrutacyjny.

Najlepiej odezwać się do nich mailem, nikt tego źle nie odbierze.
@konsumatumest: Mógł przyjść ktoś z większym doświadczeniem niż ty. Pamiętaj, że nawet jeżeli rekrutacja ma w wymaganiach dany tech stack i skillset z doświadczeniem, to może przyjść ktoś z dużo większym, kto do tej pory pracowal w słabej firmie i przejście na teoretycznie niższe stanowisko (lub równolegle) będzie dla niego awansem karierowym i finansowym.

Miałem podobną sytuację gdy rekrutowałem się na Project Assistanta (branża gamedev) - w wymaganiach brak doświadczenia, ale