Wpis z mikrobloga

Kupiłam ostatnio książki w ksiazkaiprezent.pl. Zapłaciłam przelewem, następnego dnia dostałam wiadomość:

Prosimy wybaczyć, niestety byliśmy zmuszeni do anulowania zamówienia.

Z powodu zmian wprowadzanych w naszej księgarni i czynników zewnętrznych od nas niezależnych, nie będziemy w stanie zrealizować tego >zamówienia w najbliższym terminie.

To było już tydzień temu, od tej pory nie odpisali, nie odbierają telefonu. Pieniędzy nie oddali, na maile nie odpisują, telefony też niet. Co jest grane, jak to rozwiązać?

#ksiazki #internet #literatura #ksiazkowezakupy #problem #pieniadze #przelewy
  • 11
Drodzy Państwo,

Pragniemy poinformować, iż zwrot został wykonany w dniu 27.08.2013 roku zatem około 17 miesięcy temu ( stan na 11.02.2015 r ) zatem wywiązaliśmy się ze swoich zobowiązań.

Co ciekawe, użytkownik Mhrok przyznał w rozmowie telefonicznej, iż zwrot środków otrzymał ! Zatem otrzymał je także autor postu simsoniak.

Zatem post ten ma CHARAKTER KŁAMLIWY i rozważamy wniesienie do Sądu pozwu w celu oczyszczenia nas z zarzutu, gdyż przez okres około