Wpis z mikrobloga

@qlimax3: Monolit wygląda lepiej niż futurystyczny wazon (i to jeszcze na renderach). Niech pokażą wygląd na żywo. Mnie bardziej zaskoczyła wersja all digital, na MS wieszali psy za taką wersję i pukali się w czoło. Teraz Sony robi wersję bez napędu czyli nie będzie odsprzedawania gier i będzie płacz plejstejszonkidów.
Teraz MS może pokazać swoje gry, na start PS5 nie ma prawdziwego system selera chyba, że ktoś uzna Spidermana 2 za
@Hershel: Przestań, ile gier robionych na xboxa trafiło na PS4 czy na Switcha? Okrągłe zero! W drugą stronę to samo. Śmiech mnie ogarnia jak słyszę wyszło na PC to się nie liczy, pomyśl tylko, że na czyj system to wychodzi? Jak tylko gry MS pojawiły się na Steamie oblegały pierwsze miejsca sprzedażowe, większość była niewydana wcześniej na PCty.
Mam ci przypomnieć gry od "Quantic dream", które miały być tylko na plejawce?
@Deska_o0: Ja bym PS Now nie nazwał odpowiednikiem XGP bo nie jest nawet w Polsce dostępna i jest w sporej części oparta o streaming. Co do liczenia, obecna generacja to już będą PCty w skórze konsoli więc po co ta napinka? Zresztą na co były te gry wydane, na xboxa oryginalnie to już masz swoją odpowiedź.
Gry Sony wydane na PC jak liczysz? No to już nie exy i to wydane
@lubisz_tanie_sztuczki: #!$%@? typie, ani słowa nie napisałem o o żadnym playstation, tylko napisałem że na Xbox nie mu już exów - co jest prawdą. Ty sobie odpowiadasz co ci się podoba i #!$%@? jakieś fanbojowskie farmazony kompletnie nie na temat. Weź się ogarnij.
xD #!$%@? ze w Polsce gra na xboxie 10 osób


@iAmTS: Nie żebym się czerpał, ale to tylko wina tego, że moment w którym Polacy zaczęli kupować konsole to był moment dominacji PS xD

Xbox 360 wygrał z PS3, ale mało kto go u nas miał, bo mało kto miał konsolę
@MechanicznyTurek: nie do końca prawda. Najpierw było ps1 i 2, wtedy wszystcy to mieli. Ale potem wyszedł x360 i w #!$%@? ludzi miało przerobionego klocka. PS3 była #!$%@?ą w porównaniu. Dopiero xbox one #!$%@? temat bo poszli w amerykański rynek urządzenia multimedialnego które było gorsze od ps4, miało mniej gier. Przez co rynek sie podzielił na xklocowe stany i ps reszte świata.

X360 miał jak na Polski rynek właśnie całkiem dobrą
Xbox i Windows to produkty tej samej firmy.


@lubisz_tanie_sztuczki: Wiesz czym #!$%@?ą się exclusivy? Tym, że są produkowane dedykowanie pod jeden rodzaj sprzętu i w taki sposób, żeby poprzez optymalizacje wykorzystać maksymalnie jego moc - co jest ciężkie w wykonaniu gier multiplatformowych i praktycznie niemożliwe jeżeli dołączymy do tego PC, którego wydajność jest tak #!$%@? po rynku, że trudno trafić na dwa komputery z taką samą specyfikacją, bo nawet mając ten
@lubisz_tanie_sztuczki: brak napędu, a więc brak odsprzedania gier to dla mnie bezsens posiadania konsoli xD prawie w ogóle nie kupuje gier cyfrowych na konsole (chyba że promka zajebista), a w dobie game passa to już prawie w ogóle ich nie kupuje. Brak możliwości odsprzedania gier to wielkie nie nie dla mnie. Mam nadzieję, że nigdy MS czy Sony nie pójdą w 100% w tę drogę
Takie PS5 będzie natomiast posiadało dysk SSD z prędkością praktycznie niespotykaną w domowych komputerach, więc tworząc grę multiplatformową nie będziesz mógł stworzyć funkcjonalności opierającej się o błyskawiczne doczytywanie masy danych bo ani PC ani tym bardziej Xbox nie poradzą sobie z tym.


@Tasde: XDDDDD. Dalej kisne beke z psowcow co odkryli technologie jaka jest SSD i wmawiaja kazdemu ze to rewolucja. Na PC SSD są praktycznie od 5-6 lat chlebem powszednim,
@trll: A ja mam bekę z ciebie, bo nie rozumiesz zagadnienia o którym się wypowiadasz. Większość graczy swoich dysków SSD nie może nawet porównać z tym SSD z Xboxa, bo mówimy o prędkości zapisu/odczytu na poziomie 500MB/s gdy obie konsole mają prędkość z/o ponad 2GB niekompresowanych danych a w przypadku PS5 dzięki wprowadzeniu nowego rodzaju kompresji ta prędkość faktycznie będzie wynosić 8GB/s.
Więc mówi mi, że SSD to chleb powszedni, ja
@Tasde: tylko ze te predkosci w praktyce nie maja zadnego znaczenia w grach. jest masa testow i porownan gier na zwyklym ssd a na nvme i roznice sa niewielkie, to nie jest przeskok jak z hdd do ssd. i co mi to da, ze jest na papierze 8 GB/s? gra nie bedzie mi sie wczytywala kilka minut tylko kilka sekund jak na wiekszosci pc z najzwyklejszym ssd? widac, ze marketing juz
@trll:

tylko ze te predkosci w praktyce nie maja zadnego znaczenia w grach. jest masa testow i porownan gier na zwyklym ssd a na nvme i roznice sa niewielkie

No, zgadnij czemu? Bo żaden deweloper nie próbował wykorzystywać możliwości szybkiego doczytywania masy danych przez to, że nie było żadnego standardu a SSD dalej nie są powszechne i ponad 70% graczy takich dysków nie posiada. Dlatego wczytywanie to było po prostu wczytywanie,