Aktywne Wpisy
Weźcie mi to wyjaśnijcie, bo nie jeden raz jestem świadkiem podobnych sytuacji. Weźmy przykład imprezy: WESELE
Ja z moją kobietą (programista + prawnik) 1-2 w nocy: zaorani, zmęczeni, głowy już wiszą nad stołami dosłownie utrzymywane siłą woli i zaraz zwijamy do domu
w tym samym czasie jakieś robolskie pary typu mechanik/budowlaniec + kasjerka/fryzjerka/monterka produkcyjna zapyerdalający po 12h dziennie wywijają na parkiecie, drą pisdy, pełni energii, dopiero się rozkręcają.
My sen po 8h,
Ja z moją kobietą (programista + prawnik) 1-2 w nocy: zaorani, zmęczeni, głowy już wiszą nad stołami dosłownie utrzymywane siłą woli i zaraz zwijamy do domu
w tym samym czasie jakieś robolskie pary typu mechanik/budowlaniec + kasjerka/fryzjerka/monterka produkcyjna zapyerdalający po 12h dziennie wywijają na parkiecie, drą pisdy, pełni energii, dopiero się rozkręcają.
My sen po 8h,

KRCZVSK +534
Chciałbym tylko powiedzieć, że tak wygląda prawdzie dobro. Ubrane jest w roboczy w kombinezon, stojące na tle śmieciarki. W pierwszej osobie opowiada o tym, jak walczyło ze złem.
Popatrzcie na nie proszę. Posłuchajcie, co mówi.
Gdyby takiego dobra wśród nas było więcej, Maurycy by żył.
#takaprawda #poznan #zabojstwo #feels
Popatrzcie na nie proszę. Posłuchajcie, co mówi.
Gdyby takiego dobra wśród nas było więcej, Maurycy by żył.
#takaprawda #poznan #zabojstwo #feels





Ustawienia playera:
[Other settings]
Scripting backend: IL2CPP
Api compatibility Level: .NET 4.X
Target Architectures: zaznaczone ARMv7 i ARM64
Udało się?
#gamedev #unity3d #unity
najpierw zainstaluj sobie 2019.2.0b4 i spróbuj to zrobić na nim, będziesz wiedział czy problem jest po stronie Unity w wersji której chcesz użyć, czy niezwiązany.
Nie mam pojęcia na czym polega Twój problem, ale:
1. Najpierw zainstalowałbym wersję 2019.2.0b4 aby sprawdzić, czy na niej uda
@11_01_010_1010_00_10: Sprawdzałem w sumie trzy wersje i dla wszystkich wynik był ten sam (2019.3.15f1, 2019.4.0f1 i 2020.1.0b11)
Moje ustawienia to już wynik wertowania różnych postów i odpowiedzi udzielanych przez
@h3lloya: czyli nie sprawdzałeś wersji, która była użyta przez autora tutorialu : d
Ja u siebie autoryzuję użytkownika za pomocą Play Serwis, ale korzystając z Firebase i wszystko działa pięknie. Chociaż pierwsza konfiguracja wszystkiego zajęła mi z dwa tygodnie, bo też co chwilę coś nie działało XD Ale skoro mówisz, że nawet pusty projekt nie
https://developer.android.com/distribute/best-practices/develop/64-bit
Skoro Google Play wymaga 64 bitowej architektury, to dlaczego Unity domyślnie jej nie używa? ¯_(ツ)_/¯
Dziwne to...
Czekam z niecierpliwością :)
Dużo dłużej się aplikacja budowała, ale dopiero raz to zrobiłem, więc mam nadzieję że przy kolejnych będzie szybciej. I logi zawierają dużo więcej informacji, wcześniej konsola pod moim
Debug.Log();pokazywała mi tylko jedną dodatkową linijkę treści, teraz mam jeszcze 5 dodatkowych.