Wpis z mikrobloga

@Shatter: no bez przesady, to eksploatacja.
Filtry i oleje co roku wymieniam, obecnie zalany motulem 8100 drugi sezon z kolei.

A klocki mam nadal fabryczne, bdb stan.
Preferuje hamowanie silnikiem/redukując.

Za to naprzyklad akumulator już siedzi nowy, rozrząd także.

No ale na tym koniec napraw. Nie napiszę przecież że wycieraczki Boscha założyłem dwa lata temu nowe. To eksploatacja.
@katius: Zgadza sie - mixol, olej do dwusuwa - do robienia mieszanki z benzyną. Najlepiej się rozpuści w ropie, a nazwa która podałem to jeden z tańszych mixoli, ale z jakichś nieznanych mi przyczyn działa u mnie najlepiej.
Problem z tą pompą byl taki, ze VP 44 zaprojektowano w latach 90, wtedy były inne normy na ON, olej był bardziej zasiarczony, co powodowało lepsze właściwości smarne. Obecnie ropa jest bardziej sucha.
@Key_user: ciężko stwierdzić, sprawdzaj każdy model pod kątem gwiazdek NCAP XD ale co zauważyłem to to, że rynek gruzów jest dość specyficzny i można w cenie 2-3k łatwiej dostać większy i lepiej wyposażony samochód, bo większość ludzi na "pierwsze auto" wybiera "mały, ekonomiczny z tanimi częściami" i przez ten duży popyt ich ceny są przeszacowane, podczas gdy za 2,5k można wyrwać jakąś 20-letnią limuzynę Mazdy albo Kii, która nie była oferowana